حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسنپدراگون 8 نسل 4 در بنچمارک Geekbench وان پلاس 13 مشاهده شد: عملکردی بهتر از آیفون 16

نوشته

6 روز قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، پردازشگرها، وان‌پلاس

انتظار می‌رود که وان پلاس ۱۳ در ماه اکتبر (اوایل آبان) در کشور چین رونمایی شود. هم‌اکنون، یک گوشی جدید با شماره مدل PJZ110 در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است که عملکرد فوق‌العاده تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 به‌کاررفته در آن را نشان می‌دهد. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی Digital Chat Station، می‌دانیم که این دستگاه همان OnePlus 13 است.

بنچمارک اسنپدراگون 8 نسل 4

طبق داده های این بنچمارک، OnePlus 13 دارای تراشه‌ای از کمپانی کوالکام با ۶ هسته ۳.۵۳ گیگاهرتزی و ۲ هسته ۲.۳۲ گیگاهرتزی خواهد بود. این جزئیات مربوط به اسنپدراگون ۸ نسل ۴ است که در رویداد Snapdragon Tech Summit کوالکام در ماه آینده میلادی معرفی خواهد شد. طبق گزارش های منتشر شده، این چیپست بر اساس فرآیند نسل دوم ۳ نانومتری TSMC ساخته می‌شود.

بنچمارک اسنپدراگون 8 نسل 4

بنچمارک اسنپدراگون 8 نسل 4

لیست Geekbench نشان می‌دهد که وان پلاس ۱۳ با ۱۶ گیگابایت حافظه رم قابل‌تهیه خواهد بود. این تلفن هوشمند به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۵ به دست کاربران می‌رسد. این گوشی در تست تک هسته‌ای بنچمارک گیک‌بنچ موفق به کسب امتیاز ۳۲۳۶ شده و در تست چند هسته‌ای نیز امتیاز ۱۰۰۴۹ را ثبت کرده است. در حقیقت، عملکرد آن بهتر از تراشه Apple A18 است. آیفون ۱۶ در این بنچمارک موفق به کسب امتیازات ۳۱۱۴ و ۶۶۶۶ شده است. البته دقت کنید که در حال حاضر، لیست گیک‌بنچ وان پلاس ۱۳ در میان داده های این بنچمارک قابل‌مشاهده نیست.

عملکرد آیفون ۱۶ در بنچمارک Geekbench

به گفته Digital Chat Station، عملکرد تک هسته‌ای و چند هسته‌ای اسنپدراگون ۸ نسل ۴ از تراشه اپل A18 پیشی گرفته است. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این نتایج بدون بهینه‌سازی تولیدکنندگان بوده و هنوز پتانسیل بهبود آن وجود دارد.

این افشاگر اطلاعات با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، ظرفیت باتری OnePlus 13 و قابلیت های شارژ این گوشی را نیز به اشتراک گذاشت. اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که گوشی هوشمند آینده وان پلاس دارای یک باتری سیلیکونی دو سلولی با شماره مدل BLPxxx و ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپری است. این دستگاه از شارژ سریع ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. OnePlus 13 دارای حالت جدید Hasselblad Master، بدنه‌ای تمام شیشه‌ای و نسخه‌ای سفید رنگ خواهد بود. تولید این گوشی هوشمند از هم‌اکنون آغاز شده است.

رسما تایید شد که تاریخ رونمایی وان پلاس ۱۳ اوایل آبان ۱۴۰۳ خواهد بود

نظر شما درباره OnePlus 13 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی