حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ارتباط ماهواره ای گلکسی S25 Ultra به‌طور غیرمستقیم تأیید شد

نوشته

6 روز قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اوایل امروز تبلت‌های سری Galaxy Tab S10 در پلتفرم گواهی 3C چین مشاهده شدند. در فاصله کوتاهی، یک گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-S9380 در این پایگاه داده ظاهر شده است. با توجه به اینکه گلکسی اس 24 اولترا دارای شماره مدل SM-S9280 بود، می توان تصور کرد که SM-S9380 متعلق‌به گلکسی اس 25 اولترا باشد. درکنار شماره مدل، گواهی 3C همچنین تأیید می‌کند که گلکسی S25 Ultra آینده سامسونگ سرانجام با قابلیت ارتباط ماهواره ای عرضه می‌شود.

ارتباط ماهواره ای گلکسی S25 Ultra

مرکز گواهی کیفیت چین، دستگاهی از سامسونگ با شماره مدل SM-S9380 را تأیید کرده است. ازآنجایی‌که شماره مدل گلکسی اس 24 اولترا SM-S9280 است، بنابراین SM-S9380 که شماره بعدی این سری است، به‌احتمال‌زیاد گلکسی اس 25 اولترا خواهد بود.

طبق این گواهی، Galaxy S25 Ultra یک «ترمینال موبایل ماهواره‌ای» است. این عبارت به این معنی است که این گوشی پرچمدار از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند، درست مانند آنچه در آیفون‌ها وجود دارد و به شما امکان می‌دهد با خدمات اضطراری حتی از مناطقی که شبکه تلفن همراه وجود ندارد، ارتباط برقرار کنید. وجود این قابلیت گلکسی اس 25 اولترا را به اولین گوشی هوشمند سامسونگ با اتصال ماهواره‌ای تبدیل می‌کند.

ارتباط ماهواره ای گلکسی S25 Ultra

ارتباط ماهواره ای گلکسی S25 Ultra

این لیست همچنین نشان می‌دهد که Galaxy S25 Ultra دارای شارژ 45 واتی مانند سه نسل قبلی خود است. بااین‌حال، درحالی‌که گوشی‌های قبلی شارژ 45 واتی را با مشخصات 11V x 4.05A ارائه می‌کردند، گوشی جدید آن را با مشخصات 15V x 3A ارائه می‌دهد. درحال‌حاضر، نمی‌توانیم بگوییم که این تغییر چه مزایایی در سرعت شارژ خواهد داشت.

با توجه به اینکه رویداد بعدی Galaxy Unpacked اوایل سال آینده میلادی برگزار می‌شود، تعداد دفعات افشای اطلاعات در مورد مجموعه گلکسی S25 روزبه‌روز درحال افزایش است. دیروز، اولین نگاه خود را به Galaxy S25 Ultra داشتیم.

نظر شما درباره ارتباط ماهواره‌ای گلکسی S25 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی