حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کابل USB C از جعبه ایرپادز ۴ اپل حذف شد!

نوشته

1 هفته قبل | 2 دیدگاه | اپل، حتما بخوانید

متاسفانه یا خوشبختانه، تصمیماتی که اپل برای محصولاتش می‌گیرد فقط روی همان‌ها تاثیر ندارد؛ بلکه بقیه برندها نیز به سرعت یا به مرور زمان به آن اقتدا کرده و تقریبا کل اکوسیستم را تحت تاثیر قرار می‌دهد. باید بدانید که کابل USB C از جعبه ایرپادز ۴ اپل حذف شده و احتمال دارد که خیلی زود دیگر برندها نیز از این تصمیم پیروی کنند!

حذف کابل شارژر از جعبه ایرپادز ۴

اپل دیروز یعنی دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ از محصولات جدید صوتی خود با برند Airpods رسما رونمایی کرد. به این معرفی جدید، کل خط تولید ایرپادز به‌روز شد اما بزرگترین تغییر را Airpods 4 دریافت کرد.

ایرپادز 4 اپل در دو مدل استاندارد و حذف نویز فعال رسماً معرفی شد

ایرپادز ۴ با دو مدل جایگزین ایرپادز ۲ و ایرپادز ۳ می شود. سری چهار دارای طراحی جدید، صدای بهبود یافته و حذف نویز فعال در مدل گران‌تر است. با این حال، همه اینها با یک اغماض همراه بوده: اپل در حال حذف کابل USB-C از جعبه AirPods است.

این مورد توسط اپل و در طول نطق اصلی رویداد ذکر نشد، اما وب سایت رسمی این شرکت این تغییر را تایید می کند. به طور خاص، صفحه وب مقایسه برای همه مدل‌های ایرپاد دارای یادداشتی است که می‌گوید «کابل شارژ USB-C به طور جداگانه فروخته می‌شود».

طبق گفته اپل، این کابل همچنان بخشی از جعبه سایر مدل‌های ایرپاد (از جمله ایرپاد مکس به‌روز شده) است.

این تغییر همزمان با به‌روزرسانی کیس شارژ AirPods 4 با پورت USB-C انجام می شود، درست مانند کاری که این شرکت با AirPods Pro 2 در سال گذشته انجام داد. کیس های قدیمی ایرپاد دارای پورت لایتنینگ برای شارژ هستند.

شایان ذکر است که فقط نسخه ایرپادز ۴ که با نویزکنسلینگ ارائه می‌شود دارای کیس شارژ با قابلیت شارژ بی‌سیم MagSafe یا Qi است.

شما می‌توانید ایرپادز ۴ را با قیمت ۱۲۹ دلار و نسخه نویزکنسلینگ دار آن را با قیمت ۱۷۹ دلار بخرید.

نظر شما درباره حذف کابل شارژر از جعبه ایرپادز ۴ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
maryam-t

همه چیز رو حذف می کنه که :/

BeFair

کیسش رو حذف نکنه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)