حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شد: گران‌تر از نسل قبل

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شایعات زیادی درباره گلکسی S24 FE سامسونگ منتشر شده و هم‌اکنون قیمت این تلفن هوشمند به بیرون درز کرده است. گوشی های «Fan Edition» سامسونگ ویژگی های یک دستگاه پرچمدار را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه در اختیار کاربران قرار می‌دهند. اما اطلاعات فاش شده جدید نشان می‌دهند که Galaxy S24 Fan Edition ظاهراً چندان هم مقرون‌به‌صرفه نخواهد بود.

قیمت گلکسی S24 FE سامسونگ ۱۰۰ دلار افزایش خواهد یافت 

گفته می‌شود که قیمت گلکسی S24 FE سامسونگ نسبت به نسل قبل ۱۰۰ یورو (۱۰۰ دلار) افزایش خواهد یافت. در حقیقت قیمت این تلفن هوشمند از ۶۹۹ دلار آغاز می‌شود. قیمت گلکسی S23 FE از ۵۹۹ دلار شروع می‌شد.

Galaxy S24 FE

علی‌رغم افزایش قیمت، اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که هیچ ارتقایی در حافظه رم یا فضای ذخیره‌سازی وجود نخواهد داشت. مدل پایه همچنان با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به دست کاربران خواهد رسید. در ادامه نگاهی به مشخصات فاش شده Galaxy S24 FE می‌اندازیم تا ببینیم با پرداخت ۶۹۹ دلار، سامسونگ چه چیزی به ما می‌دهد.

مشخصات مورد انتظار Galaxy S24 FE 

شایعه شده که Galaxy S24 FE از صفحه نمایش بزرگ‌تری نسبت به نسل قبل برخوردار خواهد بود. این دستگاه به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی مجهز می‌شود، در صورتی که S23 FE از نمایشگر ۶.۴ اینچی بهرمند است. این بزرگترین نمایشگر به‌کارگرفته شده در یک گوشی Fan Edition است که هم‌اکنون به اندازه صفحه نمایش ۶.۸ اینچی گلکسی S24 اولترا نزدیک شده است.

انتظار می‌رود که Galaxy S24 FE به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ یا اگزینوس ۲۴۰۰ مجهز شود؛ همان چیپست هایی که نیروی پردازشی مورد نیاز سری پرچمدار Galaxy S24 را تأمین می‌کنند. اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که تراشه نسخه اگزینوس این گوشی آینده سامسونگ (که احتمالاً در بازار اروپا و مناطق دیگر عرضه می‌شود) می‌تواند ۱۰۰ مگاهرتز فرکانس کمتری نسبت به چیپست اگزینوس ۲۴۰۰ به‌کارگرفته شده در سری S24 داشته باشد. همین امر درباره نسخه اسنپدراگون (که در بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد) نیز صدق می‌کند.

همان‌طور که گزارش Gizmochina نشان می‌دهد، سخت‌افزار دوربین گلکسی اس ۲۴ اف ای ممکن است مشابه نسل قبل باقی بماند. بنابراین، اگر به ارتقای عمده دوربین برای توجیه این افزایش قیمت امیدوار بودید، ممکن است ناامید شوید. شایعه افزایش قیمت Galaxy S24 FE خبر هیجان‌انگیزی نیست، به‌خصوص با توجه به عدم وجود هیچگونه ارتقای اساسی نسبت به نسل قبل. افزایش قیمت ۱۰۰ دلاری بدون افزایش رم یا فضای ذخیره‌سازی یا حتی بخش دوربین، به سختی قابل توجیه است.

تصاویر با کیفیت گلکسی S24 FE طراحی و رنگ‌بندی این گوشی را نشان می‌دهد

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی