حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 16 سرعت شارژ بیشتر 25 واتی به‌لطف MagSafe ارتقایافته دارد

نوشته

6 روز قبل | بدون دیدگاه | اپل، عمر باتری

مدل‌های جدید آیفون 16 که اپل دیشب معرفی کرد، از سرعت شارژ بیشتر به‌لطف MagSafe ارتقایافته پشتیبانی می‌کنند. با آداپتور شارژ 30 واتی، آیفون‌ها می‌توانند با توان 25 وات ازطریق مگ‌سیف شارژ شوند که نسبت‌به توان 15 واتی مدل‌های قبلی بهبود یافته است.

سرعت شارژ بیشتر آیفون 16

برای اولین بار، مدل‌های آیفون 16 از شارژ سریع ازطریق MagSafe پشتیبانی می‌کنند. با استفاده از آداپتور 30 ​​واتی یا بالاتر همراه با یکی از شارژرهای MagSafe جدید، کاربران می‌توانند انتظار شارژ 50 درصدی را در 30 دقیقه داشته باشند. شارژ سریع همچنین با یک آداپتور 20 وات یا بالاتر همراه با کابل استاندارد USB-C در دسترس است.

شارژ بی‌سیم Qi2 نیز در آیفون‌های جدید پشتیبانی می‌شود، اما به شارژ 15 واتی محدود شده است، بنابراین کاربران iPhone 16‌ با شارژرهای رسمی MagSafe، سرعت شارژ سریع‌تری خواهند داشت.

سرعت شارژ بیشتر آیفون 16

سرعت شارژ بیشتر آیفون 16

این نکته را درنظر داشته باشید که برای این کار، باید یک آداپتور برق 30 واتی را جداگانه خریداری کنید، زیرا اپل چند سالی است آداپتور را همراه با آیفون نمی‌فروشد. متأسفانه مانند مدل‌های قبلی آیفون، شارژر MagSafe با هیچ‌کدام از مدل‌های آیفون 16 در جعبه عرضه نمی‌شود. بنابراین شارژ MagSafe همچنان یک ارتقا اختیاری ازطریق خرید جداگانه است.

دو شارژر جدید MagSafe در اندازه‌های 1 متری و 2 متری وجود دارد. مدل‌های جدید آیفون 16 از جمعه 13 سپتامبر برای پیش‌سفارش در دسترس خواهند بود و در روز جمعه 20 سپتامبر عرضه می‌شوند.

نظر شما درباره سرعت شارژ بیشتر مدل‌های جدید iPhone 16‌ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی