حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشای پخش زنده رویداد اپل: معرفی iPhone 16 و دیگر محصولاتش

نوشته

1 هفته قبل | 3 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

معرفی یک محصول جدید در دنیای فناوری شاید برای خیلی از افراد جامعه صرفا یک خبر عادی باشد. برای من و شما اما این رونمایی‌ها پر از جزئیات بوده و دوست داریم که به عنوان اولین نفرات و با دقت لازم به این رویدادها بپردازیم. اگر شما هم جز این دسته هستید، بیاید با هم روش‌های تماشای پخش زنده رویداد اپل برای معرفی iPhone 16 و دیگر محصولاتش را با هم مرور کنیم.

تماشای پخش زنده رویداد اپل

رویداد “زمان درخشش” اپل یا “Glowtime” برای امروز دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ زمان‌بندی شده است. پخش زنده این رویداد به وقت تهران ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

شما می‌توانید پخش زنده ویدئویی رویداد اپل برای معرفی آیفون ۱۶ را به روش‌های زیر مستقیما تماشا کنید. مثل همیشه ۲ روش پیش روی شماست:

تماشای پخش زنده رویداد معرفی آیفون ۱۶ از وب سایت اپل

روش اول از وب سایت اپل است که نیازی به فیلترشکن ندارد اما کنترل زیادی روی کیفیت پخش محتوا ندارید. روش دوم هم یوتوب است که با روشن کردن فیلترشکن می توانید روی کیفیت بخش کنترل داشته باشید اما چند ثانیه‌ای عقب تر از پخش زنده وب‌سایت اپل است.

شما می‌توانید با زدن روی لینک زیر، وارد بخش مراسم‌های وب سایت اپل بشوید و ساعت ۲۰:۳۰ امشب (دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲) به تماشای پخش زنده مراسم بنشینید:

🔗 پخش زنده مراسم اپل از وب سایت این شرکت 🔗

تماشای پخش زنده رویداد معرفی آیفون ۱۶ از یوتوب

اگر فیلترشکن شما روشن است که همین پایین کادر یوتوب اپل را می بینید. اگر روشن نیست، روشن کنید و سپس این صفحه را رفرش کنید تا از همینجا بتوانید پخش زنده رویداد رونمایی iPhone 16 را ببینید:


ما انتظار داریم که اپل در این رویداد علاوه بر رونمایی از سری iPhone 16 به معرفی اپل‌واچ‌ و ایرپادزهای نسل جدید هم بپردازد. همچنین پس از آن احتمالا عرضه آپدیت iOS 18 نیز برای عموم کاربران به صورت رسمی و نهایی صورت خواهد پذیرفت.

شما منتظر کدام‌یک از محصولات جدید Apple در این رویداد هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
maryam-t

به به :* آیفون جدید

BeFair

تخمه بگیریم برای امشب و بشینیم ببینیم چه خبره – مرسی ترنجی

maryam-t

اپل واچ ایکس هم می تونه باحال باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)