حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری آنر مجیک V3 مشخص شد: میلی‌آمپرهای چینی!

نوشته

1 هفته قبل | 2 دیدگاه | آنر، برترین‌های ترنجی، تست، عمر باتری

آنر مجیک V3 روی کاغذ یک محصول شگفت‌انگیز است. وزن و ضخامت بسیار کمتر از رقبا و باتری بزرگ ۵۱۵۰ میلی‌آمپری آن کافی است که مثلا محصولی مانند گلکسی زد فولد ۶ را حتی تحقیر کند. با این حال تست‌های عملی نشان می‌دهند باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپری نماینده سامسونگ حتی بهتر از باتری ۵۱۵۰ میلی‌آمپر نماینده آنر عمل می‌کند! بله، عمر باتری آنر مجیک V3 مشخص شده و شاید باید گفت با “میلی‌آمپرهای چینی” مواجه هستیم!

عمر باتری آنر مجیک V3

همانطور که گفتیم Honor توانسته باتری بزرگ ۵۱۵۰ میلی‌آمپری را برای گوشی تاشو خود استفاده کند. هر چند در مقابل باتری واقعا بزرگ ۵۷۰۰ میلی‌آمپری Vivo X Fold 3 Pro اصلا عدد چشمگیری نیست اما طبیعتا بهتر از نسل قبلی خودش، گوشی تاشو وان پلاس و البته سامسونگ است.

در تست باتری که انجام شده، یک‌بار با حالت باز (نمایشگر داخلی) و یک‌بار با حالت بسته (نمایشگر بیرونی) مورد بررسی قرار گرفت. عملکرد باتری آنر Magic V3 در مقابل رقبای اصلی‌ش به قرار زیر است:

عملکرد عمر باتری آنر مجیک V3 در حالت باز

عملکرد عمر باتری آنر مجیک V3 در حالت باز

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، وقتی در حالت باز عملکرد آنر را بررسی کنیم، حتی از نسل قبلی خودش که باتری کوچکتر هم دارد امتیاز کلی کمتری دارد. در بخش باتری ضعیف‌ترین عملکرد را دارد و در بخش پخش ویدئو و وبگردی تحت وای‌فای فقط از نسل قبلی خودش بهتر است.

این یک عملکرد عجیب و غیربهینه را به ما نشان می‌دهد، به خصوص که تراشه آن با خیلی از رقبای موجود در لیست مشابه است.

عملکرد عمر باتری آنر مجیک V3 در حالت بسته

عملکرد عمر باتری آنر مجیک V3 در حالت بسته

در حالت بسته اما عقب بودن آنر Magic V3 دیگر خیلی برجسته نیست اما همچنان عملکرد آن تحت سوال است. برای مثال نسل قبلی خودش بهتر از آن عمل می‌کند و اختلافش با گلکسی زد فولد ۶ خیلی کم است.

سرعت شارژ شدن باتری آنر Magic V3 چقدر است؟

در زمینه عمر باتری شاید چینی‌ها گاها عملکرد قابل دفاعی نداشته باشند اما در بحث شارژ شدن سال‌هاست که بهترین عملکرد را دارند. برای مثال شارژ شدن Honor Magic V3 با شارژر ۶۶ وات این برند بسیار سریع بوده و در نیم ساعت ۸۲ درصد آن شارژ خواهد شد.

البته که مثلا گوشی تاشو اوپو اینجا بهتر عملکرده است اما خب باتری کم‌حجم‌تری هم دارد. در مقایسه با دیگر رقبا که حتی توان شارژ بالاتری دارند و باتری کوچکتری هم ارائه می‌کنند (مثلا وان پلاس Open) هم عملکردش بهتر است. گلکسی زد فولد ۶ هم که اینجا اصلا حرفی برای گفتن ندارد!

نظر شما درباره عملکرد آنر در بخش باتری Honor Magic V3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

میلی آمپرهای چینی :)))) قشنگ بودش

maryam-t

به نظر من اونقدر هم بد نبود ولی عملکرد سامسونگ جالبتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)