حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سومین طعنه آنر به سامسونگ: تمجید سام سونگ از Magic V3

نوشته

1 هفته قبل | 4 دیدگاه | آنر، برترین‌های ترنجی

حدود یک ماه پیش آنر Magic V3 را به‌عنوان باریک‌ترین گوشی تاشو جهان در چین معرفی کرد. درجریان نمایشگاه IFA 2024 نیز، این برند بار دیگر از این گوشی رونمایی کرد، اما این بار برای بازار جهانی. با ورود این دستگاه به بازارهای خارج از چین، آنر تمام توان خود را در بازاریابی و تبلیغات به‌کار گرفته است تا رقیب اصلی خود یعنی سامسونگ را کنار بزند. در دو هفته گذشته، هر هفته شاهد انتشار یک طعنه از سوی آنر به سامسونگ بوده‌ایم؛ طعنه‌هایی که با عنوان «کوچکترین عذرخواهی جهان» و «شاید یک روز به ما برسی» شناخته می‌شوند. اکنون و در هفته سوم، این برند بار دیگر شروع به بازاریابی گوشی تاشو خود گرفته و دارندگان گلکسی زد فولد 6 و سامسونگ را مورد طعنه و سرزنش قرار می‌دهد.

سومین طعنه آنر به سامسونگ

در مرحله اول، آنر تاشوهای سامسونگ را به‌دلیل ضخیم بودن بیش از حد مورد طعنه قرار داد. سپس «کوچک‌ترین عذرخواهی جهان» آمد، پیامی گستاخانه که روی لولای Magic V3 برای دارندگان Galaxy Z Fold 6 که از گوشی تاشو خود «ناامید» شده‌اند، حک شده است.

اکنون، تیم بازاریابی آنر برای بار سوم بازگشته است و این بار، آن‌ها رقابت خود را به راه انداخته‌اند. درحال‌حاضر یک ون درحال گردش در خیابان‌های فرانسه است که به یک «بررسی» از «سام سونگ» اشاره دارد! بله درست خواندید، «Sam Sung».

سام سونگ یک فارغ‌التحصیل علوم زیست پزشکی از لندن است (این همان چیزی است که بیلبورد می‌گوید) که Magic V3 را «شماره 1 تاشو» و «بسیار نازک‌تر و سبک‌تر» از گوشی فعلی خود اعلام می‌کند. دلیل انتخاب وی برای این تبلیغ همان‌طور که به‌راحتی می‌توانید حدس بزنید، صرفاً یک تشابه اسمی با برند سامسونگ است، نه چیز دیگر.

سومین طعنه آنر به سامسونگ

سومین طعنه آنر به سامسونگ

نگاه کنید، بازاریابی این مدلی اگرچه ممکن است سرگرم‌کننده به‌نظر برسد و کمی رقابت دوستانه نیز می‌تواند برای صنعت مفید باشد، اما ادامه‌دار بودن آن نیز حوصله‌سربر جلوه می‌کند.

نمی‌توان انکار کرد که Magic V3 دستگاهی فوق‌العاده با مشخصات چشمگیر است؛ اما همین عالی بودن یک محصول خودش بزرگترین بازاریابی است و تلاش آنر برای نمایش بیش از حد گوشی خود می‌تواند نتیجه معکوس نیز داشته باشد.

آنر به‌جای تمرکز بر این موضوع که چرا کاربر باید Magic V3 را در رقابت گوشی‌های تاشو انتخاب کنند، مدام خود رقابت را یادآوری می‌کند. این به‌طور بالقوه می‌تواند برخی از مصرف‌کنندگان را که فقط می‌خواهند یک محصول قوی با مشخصات خاص داشته باشند را بیگانه کند.

اشتباه نکنید، کمی رقابت دوستانه سالم جزو ضروری بازار است. اما آنر ممکن است از اعمال طعنه‌های فراوان سود کمی ببرد. بگذارید Magic V3 خودش صحبت کند. ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن را برجسته کنید، عملکرد آن را نشان دهید و به مصرف‌کنندگان اجازه دهید تصمیم بگیرند چه کسی در عرصه گوشی‌های تاشو حکمرانی می‌کند. از این گذشته، یک محصول خوب باید بتواند روی دو پای خود بایستد و اگر به‌اندازه کافی خوب باشد، بدون هیچ تلاشی این کار را به‌راحتی انجام می‌دهد.

نظر شما درباره سومین طعنه آنر به سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
maryam-t

:))) جالب بود

BeFair

زشته ولی این رفتارا به نظر من

maryam-t

برای ما که کاربر هستیم، اینجور چیزا بیشتر جالبه 😐

BeFair

آنر بیخیال شو مرد حسابی، زشته :)))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی