حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تکنو هوش مصنوعی AI Vision را برای دستگاه‌های خود معرفی کرد

نوشته

1 هفته قبل | 2 دیدگاه | تکنو، هوش مصنوعی

برند تکنو درجریان رویداد IFA 2024، از مجموعه ویژگی‌های اختصاصی هوش مصنوعی خود با نام AI Vision رونمایی کرد. هدف از ارائه این ویژگی‌ها این است که «بازدهی افزایش یافته، ارزش عملی بیشتری ارائه شود و سرگرمی خلاقانه و آسان‌تری فراهم آید.» این ویژگی‌ها به‌زودی در اکوسیستم دستگاه‌های هوشمند برجسته Tecno مورداستفاده قرار می‌گیرند.

هوش مصنوعی AI Vision تکنو

هسته اصلی چشم‌انداز AI تکنو، دستیار هوش مصنوعی اصلاح‌شده Ella است که به Gemini متصل می‌شود. Ella دارای عملکرد مکالمه پرسش و پاسخ هوشمند است، به این معنی که می‌تواند با شما گفتگو کند.

اکوسیستم هوش مصنوعی AI Vision تکنو

اکوسیستم هوش مصنوعی AI Vision تکنو

همچنین ترجمه بی‌درنگ نیز وجود دارد که گفتار را در طول تماس‌های تلفنی یا در موقعیت‌های رودررو به متن تبدیل می‌کند. AI Writing خلاصه‌ای از محتوای متن را تولید کرده و تصحیح می‌کند. این قابلیت همچنین به هر سبکی که می‌خواهید بازنویسی کرده و متون جدید را از ابتدا تولید می‌کند.

جستجوی هوش مصنوعی به کاربران اجازه می‌دهد تا با کشیدن انگشت روی صفحه در مورد جهان بیاموزند. تمام کاری که کاربران باید انجام دهند این است که روی صفحه خود دور چیزی بکشند تا اطلاعات هوشمند را دریافت کنند. بنابراین، این دایره برای جستجو است، اما به‌طور عجیبی به‌عنوان Circle to Search نام برده نشده است. AI Artboard به شما این امکان را می‌دهد که «جهانی از شاهکارها در طیفی از سبک‌ها» را فقط بر اساس یک پیام متنی ایجاد کنید.

AI Erase افراد یا اشیاء را از عکس‌ها حذف می‌کند، AI Portrait Beautification به شما امکان می‌دهد ظاهر خود را تعریف کنید و AI Cutout به شما امکان می‌دهد بخش‌هایی از یک تصویر را برای اشتراک‌گذاری در چت یا ایجاد تصاویر جدید انتخاب و استخراج کنید. درنهایت، AI Video Production به شما در نوشتن اسکریپت و همچنین اضافه کردن زیرنویس در پست کمک می‌کند.

نظر شما درباره AI Vision تکنو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

دیگه تا یه مدت قراره همش درباره هوش مصنوعی بشنویم …

maryam-t

خوبه که داشته باشه اما معمولا همشون تکراری و مشابه هم هستن :/

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی