حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر رسمی هواوی میت XT را در رنگ مشکی ببینید + استقبال فوق‌العاده از پیش‌فروش دستگاه

نوشته

1 هفته قبل | یک دیدگاه | هواوی

تصویر رسمی هواوی میت XT در رنگ مشکی منتشر شده است. انتظار می‌رود که این غول فناوری چینی در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) از اولین گوشی تاشو ۳ لا جهان رونمایی کند. پیش‌سفارش‌ این تلفن هوشمند تاشو از طریق فروشگاه آنلاین هواوی آغاز شده که کاربران نیز از آن استقبال زیادی کرده‌اند.

رنگ مشکی هواوی میت XT را ببینید 

دیروز، تصویر رسمی هواوی میت XT در رنگ قرمز منتشر شده بود و هم‌اکنون شاهد انتشار تصویر جدیدی از این گوشی تاشو در رنگ مشکی هستیم. مانند مدل قرمز رنگ، نسخه مشکی نیز دارای فریم طلایی و لولای طلایی است. همچنین رنگ طلایی در اطراف جزیره دوربین نیز دیده می‌شود. متاسفانه هواوی، اطلاعاتی را درباره مشخصات Mate XT به اشتراک نگذاشته است؛ اما می‌دانیم که این دستگاه در دو پیکربندی ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی قابل‌تهیه خواهد بود.

Huawei Mate XT

طبق گزارش های منتشر شده، هواوی در تاریخ ۱۰ سپتامبر به‌طور رسمی از Mate XT رونمایی خواهد کرد. طبق داده های Vmall، فروش این تلفن هوشمند تاشو ۳ لا از ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور ماه) در کشور چین آغاز می‌شود. شایعات حاکی از آن است که این دستگاه تنها در تعداد محدودی به فروش خواهد رسید.

استقبال کاربران از اولین گوشی تاشو ۳ لا جهان 

به‌نظر می‌رسد که کاربران زیادی به هواوی میت XT علاقه‌مند شده‌اند. پیش‌سفارش‌ این تلفن هوشمند با استقبال زیادی مواجه شده و تا زمان نگارش این گزارش، بیش از ۱.۷ میلیون نفر این گوشی تاشو ۳ لا را در وب‌سایت VMall (تنها در یک روز) رزرو کرده‌اند. طراحی برجسته Huawei Mate XT، حتی پیش از رونمایی آن در ۱۰ سپتامبر، توجهات زیادی را به سوی خود جلب کرده است. امکان پیش‌سفارش‌ این گوشی تاشو تا ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۴ وجود خواهد داشت.

مشخصات مورد انتظار Huawei Mate XT 

بر اساس گزارش های منتشر شده، هواوی میت XT به صفحه نمایش تاشو بزرگ ۱۰ اینچی مجهز می‌شود. به‌نظر می‌رسد که درون این نمایشگر، یک سوراخ نمایشگر برای قرارگیری دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد. دوربین اصلی موجود در قاب پشتی این دستگاه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی دارد. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند تاشو به دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی نیز مجهز شود. تراشه Kirin سری ۹، نیروی پردازشی مورد نیاز Huawei Mate XT را تأمین خواهد کرد.

هواوی میت XT با طراحی جذاب در تصویر رسمی این شرکت خودنمایی می‌کند

اطلاعاتی در مورد سایر مشخصات این گوشی تاشو آینده هواوی وجود ندارد. شایعات حاکی از آن است که این دستگاه دستگاه در کشور چین با قیمت ۱۵,۰۰۰ یوآن (۲,۱۰۰ دلار) به دست کاربران خواهد رسید. با توجه به آنکه، هواوی میت XT اولین گوشی تاشو ۳ لا است، احتمالاً محدود به بازار چین باقی خواهد ماند.

نظر شما درباره Huawei Mate XT چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

من که خوشم اومده ازش فعلا :*

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی