حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر با کیفیت گلکسی S24 FE طراحی و رنگ‌بندی این گوشی را نشان می‌دهد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

انتظار می‌رود سامسونگ در ماه آینده میلادی گوشی شبه‌پرچمدار Galaxy S24 FE خود را معرفی کند. در هفته‌های گذشته، به‌طور مداوم شاهد افشای رندر، تصاویر و مشخصات این دستگاه بوده‌ایم. حال امروز، تصاویر با کیفیت جدیدی از گلکسی S24 FE منتشر شده است که طراحی و رنگ‌بندی کامل این گوشی را نشان می‌دهد.

تصاویر با کیفیت گلکسی S24 FE

به‌لطف اطلاعات فاش‌شده جدید از Android Headlines، ما نگاهی به طراحی این گوشی در چهار رنگ آبی، گرافیت، سبز و زرد داریم. درحالی‌که شایعه شده است که S24 FE در رنگ سفید/نقره‌ای نیز عرضه می‌شود، اما این رنگ در این تصاویر به‌نمایش درنیامده است.

تصاویر با کیفیت گلکسی S24 FE

تصاویر با کیفیت گلکسی S24 FE

با نگاهی به تصاویر، طراحی ظاهری این گوشی همان چیزی است که در چند سال گذشته از سامسونگ دیده‌ایم. گلکسی S24 FE تقریباً مشابه S23 FE و S24 است. سامسونگ مشابه اپل قانون نانوشته‌ای دارد که می‌گوید «چرا باید در یک چیز خوب دستکاری کنم؟»؛ و این موضوع در زبان طراحی دستگاه‌های این برند به‌چشم می‌خورد.

به‌نظر می‌رسد قابل‌توجه‌ترین تغییر در طراحی نسبت‌به نسل گذشته، فریم آلومینیومی دور دستگاه باید که در S23 FE کمی انحنا داشت و اکنون در S24 FE با طراحی کاملاً تخت خود از پرچمداران S24 الهام گرفته شده است. به‌غیر از این مورد و البته حاشیه نمایشگر کمی باریک‌تر 1.99 میلی‌متری، چیز دیگری در طراحی این گوشی وجود ندارد که برجسته باشد.

انتظار می‌رود این دستگاه از نمایشگر ۶.۷ اینچی +FHD با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۹۰۰ نیت برخوردار باشد.

محافظ صفحه +Gorilla Glass Victus نیز باید آرامش‌خاطر را برای افرادی که مستعد سقوط تصادفی گوشی‌های خود هستند، فراهم کند. تأمین قدرت این مدل نیز احتمالاً برعهده نسخه‌ای از تراشه Exynos 2400 سامسونگ با فرکانس کمی پایین‌تر هسته اصلی خواهد بود.

بخش دوربین نیز از فرمولی دقیقاً مشابه با S23 FE بهره می‌برد: سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، سنسور فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی، سنسور تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 3 برابر و سنسور 10 مگاپیکسلی دوربین سلفی.

به‌نظر می‌رسد گزینه‌های شارژ نیز بدون تغییر باقی می‌مانند، با پشتیبانی از شارژ سیمی 25 وات و شارژ بی‌سیم 15 واتی. با توجه به اینکه برخی از رقبا با سرعت‌های شارژ به‌مراتب سریع‌تر عرضه شده‌اند، این توان شارژ در این دستگاه کاملاً قدیمی جلوه می‌کند، اما درجایی‌که حتی گلکسی S24 استاندارد نیز با همین توان شارژ ارائه می‌شود، بنابراین با توجه به رسالت مدل FE که جایگزین کمی ارزان‌تر پرچمداران سامسونگ است، نمی‌توان در این زمینه شکایتی داشت.

نظر شما درباره طراحی و رنگ‌بندی گلکسی S24 FE چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی