حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز ویوو TWS 3i با عمر باتری ۵۰ ساعته و طراحی شبیه ایرپاد معرفی شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی، ویوو

در کنار گوشی هوشمند میان‌رده جدید ویوو Y300 پرو، این برند از ایربادز TWS 3i رونمایی کرد. این محصول طول عمر باتری طولانی و ویژگی های جذابی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ایربادز ویوو TWS 3i در دو نسخه متفاوت عرضه می‌شود

ویوو، این تولیدکننده گوشی های هوشمند چینی، ایربادز جدیدی را با طراحی مشابه ایرپاد های اپل رونمایی کرد. این محصول دارای طراحی ساقه‌ای شکل و کیس شبیه سنگریزه است. این ایربادز جدید ویوو در دو نسخه به دست کاربران خواهد رسید. یک نسخه دارای عمر باتری ۴۵ ساعته و نسخه دیگر دارای عمر باتری ۵۰ ساعته است. به‌جز این نکته، هر دو مدل در بسیاری از موارد مشابه هستند. Vivo TWS 3i درایور های دینامیکی ۱۰ میلی‌متری همراه با صدای استریو DeepX 3.0 است.

Vivo TWS 3i

این ایربادز از طریق بلوتوث ۵.۳ به دستگاه شما متصل می‌شود و از چندین کدک صوتی مانند AAC، SBC و LC3 پشتیبانی می‌کند. این محصول برای گیمر های موبایل نیز انتخاب خوبی خواهد بود؛ زیرا از حالت «تاخیر کم» پشتیبانی کرده که میزان تاخیر آن را فقط به ۵۵ میلی‌ثانیه کاهش می‌دهد. این ایرفون بی‌سیم جدید ویوو از اتصال Dual Device پشتیبانی کرده که امکان جابجایی بین دو دستگاه متصل را فراهم می‌کند.

مطابق با گزارش Gizmochina، نسخه استاندارد با یک بار شارژ کامل، عمر باتری ۱۰ ساعته را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نسخه ارتقاء یافته اما شارژدهی ۱۱ ساعته دارد. از دیگر ویژگی های قابل‌توجه ایربادز ویوو TWS 3i می‌توان به دستیار صوتی Jove، کاهش نویز با هوش مصنوعی و گواهینامه IP54 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار اشاره کرد.

قیمت و تاریخ عرضه Vivo TWS 3i

این محصول تنها در یک رنگ سفید قابل‌تهیه خواهد بود. این ایربادز با قیمت ۹۹ یوآن/ ۱۴ دلار (برای نسخه استاندارد) و ۱۲۹ یوآن/ ۱۸ دلار (برای نسخه دارای ۵۰ ساعت شارژدهی) به دست کاربران می‌رسد. فروش ویوو TWS 3i از ۱۰ سپتامبر/ ۲۰ شهریور (برای نسخه استاندارد) و ۱۴ سپتامبر/ ۲۴ شهریور (برای نسخه ارتقاء یافته) شروع می‌شود.

ایربادز ارزان شیائومی Redmi Buds 6 Lite رسما معرفی شد

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی