حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر Play 9T با تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ و باتری 6,000mAh معرفی شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | آنر

آنر به‌تازگی از چند محصول جدید مانند گوشی تاشو Magic V3 برای عرضه در بازار جهانی رونمایی کرده است. امروز اما این برند یک تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه را در کشور چین معرفی کرد. آنر Play 9T دارای مشخصات قابل‌قبولی نسبت به قیمت بوده و باتری پرظرفیتی دارد.

آنر Play 9T از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است

گوشی Honor Play 9T به‌عنوان جانشین Play 8T، که در سال ۲۰۲۳ رونمایی شده بود، وارد بازار می‌شود. این تلفن هوشمند جدید دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۷ اینچی TFT LCD با وضوح HD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز آنر Play 9T را بر عهده دارد. این دستگاه حداکثر با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل‌تهیه خواهد بود.

Honor Play 9T

مطابق با گزارش Gizmochina، این گوشی جدید آنر به باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده و از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند. دو لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. دوربین اصلی به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی (با قابلیت زوم دیجیتال ۸ برابری) مجهز شده و برای دوربین تشخیص عمق یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی این گوشی هوشمند درون یک پانچ هول دیده می‌شود. از دیگر ویژگی های قابل‌توجه مجیک پلی ۹ تی می‌توان به صدای Hi-Res با ۳۰۰ درصد افزایش ولوم و تا ۸ گیگابایت حافظه رم مجازی اشاره کرد.

با نگاهی به تمامی این مشخصات، متوجه می‌شویم که Honor Play 9T از نظر ظرفیت باتری، سرعت شارژ و دوربین کاملاً مشابه نسل قبل است. اما آنر به سراغ تراشه های اسنپدراگون رفته و Play 9T به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Magic OS 8 به دست کاربران خواهد رسید.

قیمت آنر پلی ۹ تی

آنر Play 9T در سه رنگ مختلف به بازار عرضه می‌شود. این تلفن هوشمند در رنگ های سفید، مشکی و سبز قابل‌تهیه خواهد بود. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی قیمتی تقریباً معادل ۱۴۱ دلار دارد. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی این گوشی با قیمت معادل ۱۵۵ دلار به دست کاربران می‌رسد. نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت معادل ۱۸۳ دلار قابل تهیه خواهد بود.

آنر Play 8T با تراشه دیمنسیتی ۶۰۸۰ و دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

نظر شما درباره این گوشی اقتصادی جدید آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی