حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی های TCL 50 NxtPaper و TCL 50 Pro NxtPaper معرفی شدند

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | تی سی ال

برند TCL از دو تلفن هوشمند جدید با فناوری صفحه نمایش NxtPaper رونمایی کرده که هدف آن، کاهش فشار روی چشمان شماست. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات گوشی های TCL 50 NxtPaper و TCL 50 Pro NxtPaper بیندازیم.

گوشی های TCL 50 NxtPaper و TCL 50 Pro NxtPaper از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ بهره می‌برند 

این دو دستگاه به صفحه نمایش ۶.۸ اینچی NxtPaper با وضوح FullHD+، خمیدگی 2.5D و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز شده‌اند. با توجه به آنکه امکان تعبیه سنسور اثرانگشت در زیر این نوع نمایشگر وجود ندارد، پس شاهد قرارگیری آن بر روی دکمه پاور هستیم.

دوربین سلفی درون یک پانچ هول قرار دارد. برای دوربین سلفی مدل استاندارد یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و مدل پرو از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است. دوربین های موجود در قاب پشتی اما هیچ تفاوتی ندارند. دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بوده و دوربین اولتراواید به سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. این دو تلفن هوشمند جدید تی‌سی‌ال از دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز برخوردارند.

یکی دیگر از تفاوت های TCL 50 NxtPaper و TCL 50 Pro NxtPaper حافظه داخلی این دو گوشی است. مدل استاندارد به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و مدل پرو دارای ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است. هر دو دستگاه از کارت حافظه micro SD پشتیبانی می‌کنند.

این دو تلفن هوشمند جدید TCL به تراشه هشت هسته‌ای مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ مجهز شده‌اند. این دو دستگاه از ۸ گیگابایت حافظه رم برخوردارند. TCL 50 NxtPaper و TCL 50 Pro NxtPaper به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران می‌رسند و موفق به دریافت دو آپدیت سیستم عامل می‌شوند. دستگاه های فروخته شده در اتحادیه اروپا تا سال ۲۰۲۹ پشتیبانی خواهند شد.

فناوری NxtPaper باعث می‌شود صفحه نمایش، مانند کاغذ و بدون انعکاس نور به‌نظر برسد. این بار، TCL یک دکمه فیزیکی را در سمت راست، زیر کلید پاور، قرار داده که به کمک آن می‌توانید بین حالت های Normal، Color Paper و Max Ink جابه‌جا شوید. آخرین حالت به شما امکان می‌دهد بتوانید تا ۷ روز با تلفن هوشمند خود مطالعه کنید. همچنین گوشی های TCL با این مود، تا ۲۶ روز در حالت آماده به‌کار خواهند بود. این حالت به شما امکان می‌دهد حداکثر چهار برنامه را اجرا کنید و بقیه اپلیکیشن ها را به حالت تعلیق در می‌آورد تا شما در حین مطالعه، آرامش بیشتری داشته باشید.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، گوشی های TCL 50 NxtPaper و TCL 50 Pro NxtPaper دارای باتری پرظرفیت ۵,۰۱۰ میلی‌آمپری هستند و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کنند. البته فقط مدل پرو با شارژر درون جعبه عرضه می‌شود. هر دو دستگاه از قلم T-Pen پشتیبانی می‌کنند.

قیمت تی‌سی‌ال ۵۰ NxtPaper و تی‌سی‌ال ۵۰ پرو NxtPaper

تلفن های هوشمند TCL 50 NxtPaper و TCL 50 Pro NxtPaper در رنگ های خاکستری، آبی، سفید، صورتی و طلایی عرضه می‌شوند. مدل استاندارد در بازار اروپا با قیمت ۲۲۹ یورو ارائه خواهد شد. مدل پرو نیز در این بازار با قیمت ۲۹۹ یورو قابل‌تهیه خواهد بود.

گوشی های سری TCL 50 در هفت مدل مختلف معرفی شدند

نظر شما درباره این دو گوشی جدید TCL با فناوری نمایشگر NxtPaper چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی