حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto S50 معرفی شد: یک گوشی جمع‌وجور با مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

موتورولا از Moto S50 در کشور چین رونمایی کرد. این یک تلفن هوشمند جمع‌وجور با جدیدترین تراشه سری ۷ دیمنسیتی مدیاتک و دوربین تله‌فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری است.

موتورولا Moto S50 از شارژ سریع ۶۸ واتی پشتیبانی می‌کند 

موتورولا اس ۵۰ دارای یک صفحه نمایش ۶.۳۶ اینچی pOLED با وضوح 1.5K و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی با فناوری LTPO است. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۳,۰۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار داده و از محتوای HDR10+ پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند جدید موتورولا به سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز شده است.

Motorola S50

Motorola S50

تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰ نیروی پردازشی مورد نیاز Moto S50 را تأمین می‌کند. این دستگاه به حافظه رم LPDDR4X و حافظه ذخیره‌سازی UFS 2.2 مجهز شده است. این تلفن هوشمند از باتری ۴,۳۱۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۶۸ واتی (به همراه شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی) پشتیبانی می‌کند. باتری این گوشی تنها با ۱۳ دقیقه شارژ، از ۰ به ۵۰ درصد می‌رسد.

موتورولا Moto S50 به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (سنسور سونی IMX896) با لرزشگیر اپتیکال (OIS) مجهز شده است. این دستگاه از دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی بهره‌مند بوده که این دوربین توانایی عکاسی ماکرو را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی این تلفن هوشمند به سنسور سامسونگ S5K3K1 مجهز شده و قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری دارد. این گوشی جدید موتورولا می‌تواند با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خود، عکس هایی با کیفیت بالا بگیرد.

موتورولا اس ۵۰

مطابق با گزارش Gizmochina، موتورولا S50 به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Hello UI به دست کاربران خواهد رسید. از سایر ویژگی های این دستگاه می‌توان به محافظ گوریلا گلس برای صفحه نمایش، مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار با گواهینامه IP68 و پشتیبانی از NFC اشاره کرد. این گوشی هوشمند دارای ابعاد ۸.۱ در ۷۱.۲ در ۱۵۴.۱ میلی‌متر بوده و وزن ۱۷۰ گرمی دارد.

قیمت Motorola S50

موتورولا Moto S50 در دو پیکربندی مختلف قابل تهیه خواهد بود. نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی با قیمت معادل ۳۱۰ دلار به دست کاربران می‌رسد. نسخه ۱۲ گیگابایت حافظه رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی این تلفن هوشمند قیمتی معادل ۳۵۰ دلار خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند این دستگاه را در رنگ های نارنجی، طلایی و خاکستری تهیه کنند. این گوشی با نام Motorola Edge 50 Neo در بازار جهانی عرضه می‌شود.

موتورولا G55 و موتورولا G35 با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شدند

نظر شما درباره این گوشی هوشمند جدید موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی