حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت جهانی گوشی تاشو آنر Magic V3 گران‌تر از Galaxy Z Fold 6 سامسونگ است!

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | آنر

نیمه اول تابستان امسال بود که آنر مجیک V3 با ضخامت و وزن کمتر و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ رسماً معرفی شد. رونمایی این محصول در چین به دلیل قیمت بسیار رقابتی (که معادل ۱۲۴۰ دلار بود) و البته عملکرد خوبش در مقابل رقبایی چون گلکسی زد فولد ۶، با استقبال خوبی روبه‌رو شد. همیشه می‌دانیم که قیمت محصولات چینی در این کشور و در بازارهای دیگر متفاوت بوده و حالا هم همین است. این تفاوتی به حدی است که قیمت جهانی گوشی تاشو آنر Magic V3 گران‌تر از Galaxy Z Fold 6 سامسونگ خواهد بود.

قیمت جهانی گوشی تاشو آنر Magic V3

تمام رنگ های آنر Magic V3

تمام رنگ های آنر Magic V3

با رونمایی رسمی آنر مجیک وی ۳ در نمایشگاه IFA 2024 برلین، عرضه جهانی این گوشی تاشو پرچمدار انجام خواهد شد. این محصول آنر به لحاظ طراحی فیزیکی می‌تواند گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ را کاملا به چالش بکشد.

در مقایسه با نماینده سامسونگ، نماینده آنر با ضخامت و وزن کمتر باتری بسیار بزرگتر ۵۱۵۰ میلی‌آمپری دارد. این را مقایسه کنید با باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپری که کره‌ای‌ها درون محصول خود ارائه می‌کنند تا اصطلاحا حساب کار دستتان بیاید!

گلکسی زد فولد ۶ در سمت راست و آنر مجیک وی ۳ در سمت چپ

گلکسی زد فولد ۶ در سمت راست و آنر مجیک وی ۳ در سمت چپ

با این حال در بخش نرم افزاری، هوش‌مصنوعی و بهینه‌سازی برای فرم‌فکتور تاشو این سامسونگ است که جلوتر می‌ایستند. به خصوص ۷ سال آپدیت اساسی اندروید کره‌ای‌ها موضوعی نیست که به راحتی از کنارش بتوان عبور کرد.

با این حال باید بدانید که قیمت آنر مجیک وی ۳ در اروپا از ۲۰۰۰ یورو (دقیقا ۱۹۹۹ یورو) آغاز می‌شود. این قیمت برای مدل ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اعلام شده است. قیمت آغازین گلکسی زد فولد ۶ برای همین میزان حافظه و در همان بازار برابر ۱۹۰۰ یورو (دقیقا ۱۸۹۹ یورو) بود.

هر چند تفاوت قیمت خیلی زیاد نیست اما با توجه به تعهد به‌روزرسانی طولانی‌تر سامسونگ، می‌تواند ارزش محصول کره‌ای‌ها را در درازمدت حتی بیشتر هم ارزیابی کرد. البته اگر این فرم‌فکتورهای تاشو بتوانند تا ۷ سال تاب بیاورند!

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید آنر می تواند با این قیمت و در بازار اروپا با سامسونگ رقابت کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)