حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی هواوی میت XT در یک تیزر رسمی به‌نمایش درآمد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | هواوی

هواوی خود را برای معرفی اولین گوشی هوشمند سه تاشو با نام Mate XT در تاریخ 10 سپتامبر/20 شهریور آماده می‌کند و کمپین‌های تبلیغاتی برای این دستگاه نیز درحال گسترش است. آخرین مورد اضافه‌شده، یک تیزر ویدیوی کوتاه است که به ما نگاهی اجمالی به طراحی هواوی میت XT می‌دهد.

طراحی هواوی میت XT

در این ویدیو، بازیگر، خواننده، ترانه‌سرا و تهیه‌کننده فیلم، اندی لاو، که به‌عنوان سفیر برند طراحی هواوی نیز شناخته شده است، دیده می‌شود. گوشی سه تاشو Mate XT به‌نمایش درآمده در این تیزر، دارای پنل پشتی از جنس چرمی گیاهی با ماژول دوربین هشت‌ضلعی است که ازلحاظ ظاهر کلی، تفاوت چندانی با گوشی Mate 60 RS Ultimate ندارد.

یک تصویر نزدیک از پنل پشتی میت XT نشان می‌دهد که این گوشی به چهار دوربین ازجمله یک لنز زوم پریسکوپی مجهز شده است، اما درحال‌حاضر جزئیات بیشتری در مورد سنسورهای دوربین در دسترس نیست. این دستگاه به‌طور خلاصه در قسمت‌های پایانی تیزر به شکل باز شده با تمرکز بر ضخامت بسیار باریک نشان داده شده است.

طراحی هواوی میت XT

طراحی هواوی میت XT

طبق آخرین شایعات، Mate XT نمایشگر تاشو 10 اینچی ساخت BOE، چیپست Kirin با پشتیبانی از شبکه 5G و حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که قیمت این گوشی هوشمند سه تاشو بین 16000 تا 17000 یوان خواهد بود که معادل 2250 تا 2400 دلار است.

چن یانشون، مدیرعامل BOE، در کنفرانس BOE IPC 2024 این هفته بیان داشت که توسعه گوشی آینده هواوی با نمایشگر سه تاشو، با همکاری عمیق هر دو برند چینی امکان‌پذیر شده است.

نظر شما درباره طراحی هواوی Mate XT چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی