حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت سه بعدی ردمجیک با نام Tablet 3D Explorer Edition رسماً معرفی شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | ZTE، تبلت

برند ردمجیک امروز یک تبلت اندرویدی جالب را معرفی کرده است که با نمایشگری که این برند آن را سه بعدی با چشم غیرمسلح (naked-eye 3D) می‌نامد، از سایر تبلت‌های دیگر متمایز شده است. Tablet 3D Explorer Edition به شما امکان می‌دهد تصاویر سه‌بعدی را بدون نیاز به عینک مشاهده کنید و حتی با سیستم دوربین اختصاصی آن، به ضبط ویدیوهای سه‌بعدی بپردازید.

تبلت سه بعدی ردمجیک

تبلت RedMagic 3D Explorer Edition درکنار Gaming Tablet Pro معرفی شده است. بااین‌حال، درحالی‌که تبلت دوم جامعه گیمرها را هدف قرار می‌دهد، اولی بیشتر برای سرگرمی طراحی شده است. تبلت اندرویدی جدید دارای چیزی است که این برند آن را نمایشگر سه‌بعدی با چشم غیرمسلح می‌نامد که به شما امکان می‌دهد تصاویر سه‌بعدی را بدون نیاز به عینک سه‌بعدی مشاهده کنید.

RedMagic برای رسیدن به این هدف، دو جفت دوربین دوگانه سه‌بعدی را در جلو و پشت دستگاه استفاده کرده است که از فناوری ردیابی چشم با هوش مصنوعی نیز بهره می‌برد. همراه با «عدسی کریستال مایع در سطح میکرو»، تنظیم ردیابی چشم می‌تواند در فرکانس 90 هرتز صورت گیرد. این ویژگی با موتور Magic Vision و یک حالت اختصاصی برای تبدیل تصاویر دوبعدی به سه‌بعدی تکمیل می‌شوند.

تبلت سه بعدی ردمجیک

تبلت سه بعدی ردمجیک

در مورد صفحه‌نمایش، RedMagic Tablet 3D Explorer Edition دارای نمایشگر 12.1 اینچی با رزولوشن 2560×1600 پیکسل، رفرش‌ریت 144 هرتز و پوشش 100 درصد طیف رنگی DCI-P3 است. این مشخصات نمایشگر باید تجربه مشاهده دوبعدی و سه‌بعدی پیشرفته‌ای را در این تبلت اندرویدی به‌ارمغان آورد.

همان‌طور که گفته شد، علاوه‌بر دوربین‌های سه‌بعدی دوگانه در جلو، این تبلت دارای دوربین‌های سه‌بعدی در پشت نیز است. این دوربین‌ها از تصویربرداری HDR بلادرنگ پشتیبانی می‌کنند، فیلم‌ها و تصاویر سه‌بعدی ثبت می‌کنند و می‌توانند با فرمت SBS، که فرمت اصلی محتوای سه‌بعدی است، خروجی بگیرند.

وقتی صحبت از مشخصات داخلی به‌میان می‌آید، RedMagic Tablet 3D Explorer Edition به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شده است. این دستگاه همچنین دارای باتری 10000 میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های برجسته آن می‌توان به چهار بلندگو، اتصال 5G، پورت USB-C با عملکرد کامل و موتورهای خطی دو محور x اشاره کرد.

ازنظر قیمت، نسخه پایه این تبلت اندرویدی دارای قیمت اولیه 6499 یوان (حدود 916 دلار) است، درحالی‌که پیکربندی با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 قیمتی معادل 7299 یوان (حدود 1028 دلار) دارد. RedMagic هنوز جزئیاتی را در مورد در دسترس بودن و قیمت جهانی این دستگاه به اشتراک نگذاشته است.

نظر شما درباره تبلت سه بعدی ردمجیک چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی