حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پلتفرم X TV برای تلویزیون های هوشمند منتشر شد، فعلا اشتراک رایگان

نوشته

1 هفته قبل | یک دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

قدم بعدی ایلان ماسک برای توییتری که خرید و اسم آن را به X تغییر داد، یک پلتفرم استریم ویدئویی است. خیلی بی‌سروصدا پلتفرم X TV برای تلویزیون های هوشمند منتشر شده و فعلا اشتراک رایگان دارد.

انتشار پلتفرم X TV برای تلویزیون های هوشمند

پلتفرم X TV یک برنامه پخش زنده برای تلویزیون های هوشمند است و وعده داده که یک پلتفرم ترکیبی باشد برای پخش زنده و ویدیوهای فراگیر.

نسخه بتای نرم افزاری X TV اکنون در گوگل پلی، فروشگاه نرم افزاری ال‌جی و آمازون در دسترس است. این بدان معناست که این برنامه می‌تواند روی تلویزیون‌های هوشمند مجهز به Amazon Fire TV، LG webOS، Android TV و Google TV اجرا شود.

در توضیحات نرم افزار X TV در Google Play آمده است:

“برنامه X میدانِ شهرِ دیجیتاِل جهانیِ قابل اعتماد برای همه، در تلویزیون شما است! راه جدیدی برای تجربه دنیای X کشف کنید، زیرا ما محتوای منحصر به فرد و جذاب را مستقیماً به اتاق نشیمن شما می آوریم.”

توجه به این نکته ضروری است که تلویزیون X مستقل از شبکه میکروبلاگینگ نیست. به عبارت دیگر، کاربران برای ورود به سیستم و تماشای هر چیزی باید یک حساب کاربری X داشته باشند.

در حال حاضر تماشای محتوا در تلویزیون X رایگان است.

اسکرین شات‌های این نرم افزار نوید محتوای انحصاری، به علاوه رویدادهای زنده و اخبار را می دهند. علاوه بر این، این برنامه ویژگی‌های دیگری مانند Replay TV را ارائه می دهد که به کاربران اجازه می دهد تا 72 ساعت برنامه را ذخیره کنند.

ویژگی Startover TV به بینندگان این امکان را می دهد که برنامه‌های زنده را از ابتدا تماشا کنند. این برنامه همچنین دارای Cloud DVR رایگان است که به کاربران اجازه می دهد تا 100 ساعت محتوا را بدون هزینه اضافی ضبط کنند.

عرضه تدریجی تلویزیون ایکس نشان می دهد که ایلان ماسک رویکرد بسیار محتاطانه ای را در پیش گرفته است. علاوه بر این، ویژگی‌های آن نشان می‌دهند که X می‌تواند سرویس جدید خود را به عنوان جایگزینی دیجیتال برای تلویزیون کابلی با ذخیره‌سازی از راه دور یا فضای ابری معرفی کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید ایلان ماسک در این زمینه موفق خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
maryam-t

ایلان ماسک هم موجود عجیبیه واقعا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)