حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی گلکسی تب اس 10 اولترا در تصویر جدید آن فاش شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

انتظار می‌رود سامسونگ در ماه آینده از نسل جدید تبلت‌های پرچمدار خود درکنار Galaxy S24 FE رونمایی کند. تاکنون چندین رندر و تصویر از این دستگاه‌ها فاش شده است که دید کلی از آن‌ها را به ما می‌دهد. حال به‌تازگی، طراحی گلکسی تب اس 10 اولترا در یک تصویر واضح فاش شده است که طراحی این تبلت را به‌همراه والپیپر صفحه اصلی آن نشان می‌دهد.

طراحی گلکسی تب اس 10 اولترا

واضح‌ترین تصویری که تاکنون از Galaxy Tab S10 Ultra فاش شده، توسط افشاگر مشهور، ایوان بلاس (evleaks)، منتشر شده است. این تصویر با وضوح بالا تبلت از پرچمدار آینده سامسونگ، هیچ تغییر طراحی عمده‌ای را در مقایسه با Galaxy Tab S9 Ultra نشان نمی‌دهد.

می‌توانید این تبلت را در رنگ خاکستری آن ببینید. این دستگاه همچنین یک صفحه‌نمایش بزرگ 14.6 اینچی با ناچ صفحه دارد که دوربین‌های سلفی دوگانه را در خود جای داده است. اگر ناچ گلکسی تب اس 8 اولترا و گلکسی تب اس 9 اولترا را دوست نداشتید و امیدوار بودید این طراحی امسال تغییر کند، کماکان از گلکسی تب اس 10 اولترا نیز ناامید خواهید شد.

طراحی گلکسی تب اس 10 اولترا

طراحی گلکسی تب اس 10 اولترا

در لبه پایینی دستگاه در حالت افقی، Galaxy Tab S10 Ultra دارای پین‌ها و بریدگی‌های pogo برای اتصال لوازم جانبی مانند کیبورد است. در پنل پشتی، این تبلت دارای ترکیب دوربین دوگانه با فلاش و مکانی برای اتصال مغناطیسی قلم S Pen می‌باشد.

انتظار می‌رود Galaxy Tab S10 Ultra دارای تراشه مدیاتک +Dimensity 9300 باشد. این اولین باری است که سامسونگ از یک چیپست مدیاتک در تبلت رده‌بالای خود استفاده می‌کند. به‌غیر از این، ممکن است هیچ تغییر قابل‌توجهی در مقایسه با Galaxy Tab S9 Ultra وجود نداشته باشد.

انتظار می‌رود این تبلت رابط کاربری One UI 6.1.1 مبتنی‌بر اندروید 14 را اجرا کرده و حداقل چهار سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید را نیز دریافت کند. این دستگاه همچنین دارای شارژ سریع 45 واتی است، مشابه مدل قبلی خود. برخی شایعات ادعا می‌کنند که ممکن است سامسونگ امسال نسخه استاندارد تبلت گلکسی تب اس 10 خود را عرضه نکند و تنها شاهد معرفی گلکسی تب اس 10 پلاس و گلکسی تب اس 10 اولترا باشیم.

نظر شما درباره طراحی گلکسی Tab S10 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی