حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسر Project DualPlay لپ تاپ مفهومی این برند با یک کنترلر داخلی و جداشدنی است

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | ایسر، کانسپت، لپ‌تاپ

از میان تمام لپ تاپ های جدیدی که امروز درجریان رویداد 2024 IFA معرفی شدند، Project DualPlay ایسر بیشترین توجهات را به خود جلب کرده است. این یک لپ تاپ مفهومی است که ایسر می‌گوید با کنترلر داخلی و جداشدنی آن، راه‌های بیشتری به‌منظور بازی کردن برای گیمرها به‌ارمغان می‌آورد.

لپ تاپ مفهومی ایسر Project DualPlay

برای پروژه DualPlay، ایسر لپ‌تاپ گیمینگ Predator خود را انتخاب کرده و یک بریدگی در قسمت پایین کیبورد به آن اضافه کرده است تا کنترلر بازی سفارشی خود را در آنجا قرار دهد. پشت کنترلر به‌عنوان پد لمسی لپ‌تاپ عمل می‌کند. یک دکمه در بالای کیبورد، کنترلر را آزاد می‌کند و باعث می‌شود دو بلندگوی 5 واتی از کناره‌های لپ‌تاپ بیرون بیایند. این کنترلر را می‌توان به دو دسته بازی، به سبک Nintendo Switch تقسیم کرد.

لپ تاپ مفهومی ایسر Project DualPlay

لپ تاپ مفهومی ایسر Project DualPlay

در بیانیه مطبوعاتی ایسر آمده است که Project DualPlay به فرد دوم اجازه می‌دهد به‌راحتی به شما بپیوندد و با کنترلر جداشدنی همراه با شما بازی کند. بازی‌هایی که درحال‌حاضر از این حالت پشتیبانی می‌کنند، به‌طورخاص Street Fighter 6 و همچنین یک شوتر اول‌شخص نامعلوم است، اگرچه اجرای این بازی تنها در صورتی منطقی است که از ویژگی تقسیم صفحه پشتیبانی کند. همچنین می‌توانید از این کنترلر برای بازی‌های تک‌نفره نیز استفاده کنید.

هیچ‌یک از تصاویر رسمی مطبوعاتی نشان نمی‌دهند که شخصی درحال کار با لپ‌تاپ بوده یا کنترلر را از روی آن برداشته باشد.

بسیاری از بازی‌های رایانه شخصی دارای پشتیبانی از کنترلر هستند و بسیاری از افراد استفاده از کنترلر را به ماوس و کیبورد ترجیح می‌دهند. بنابراین، برای داشتن یک کنترلر که دقیقاً در لپ‌تاپ شما قرار می‌گیرد، به‌جای اینکه مجبور باشید یک کنترلر اضافی در اطراف خود داشته باشید، این یک طرح مفهومی عالی است.

پروژه DualPlay درحال‌حاضر فقط یک کانسپت است. اما در صورت عرضه در بازار، چه مقدار حاضرید برای یک لپ‌تاپ با کنترلر داخلی پرداخت کنید؟

نظر شما درباره لپ تاپ مفهومی ایسر DualPlay چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی