حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Mate XT اسم تجاری گوشی تاشو ۳ لا این شرکت خواهد بود

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | هواوی

دیروز برای شما و در ترنجی نوشتیم که گوشی تاشو ۳ لا هواوی یک روز پس از آیفون ۱۶ معرفی خواهد شد. این یعنی ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ باید منتظر محصول جدید و نوآورانه این برند چینی باشیم. در حالی که فاصله زیادی با تاریخ مذکور نداریم، رسما تایید شده که هواوی Mate XT اسم تجاری گوشی تاشو ۳ لا این شرکت خواهد بود.

گوشی تاشو هواوی Mate XT

طبق اطلاعات رسمی، هواوی Mate XT نام رسمی اولین گوشی تاشو ۳ لا این شرکت خواهد بود. در تیزری که توسط یو ریچارد، مدیر عامل شرکت هواوی در گروه کسب و کار مصرف کننده و رئیس شرکت Intelligent Automotive Solutions BU منتشر شد، این اسم تایید می‌شود.

به گفته یو ریچارد، Mate XT نوآورانه و رقابتی‌ترین محصول هواوی خواهد بود و تولید آن با ۵ سال پشتکار و سرمایه‌گذاری امکان‌پذیر شده است. او تاکید کرده که این دستگاه نشان دهنده اوج دستاوردهای فناورانه هواوی است و دارای طراحی و عملکردی خواهد بود که رقبا هنوز نتوانسته‌اند آن را ارائه کنند.

در حالی که جزئیات طراحی و مشخصات دقیق Mate XT هنوز در دست نیست، اما اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۳ لا خواهد بود که ۲ لولا دارد. یک لولا رو به بیرون و دیگری رو به داخل تا می‌شود.

اندازه صفحه نمایش داخلی تقریباً 10 اینچ خواهد بود و دوربین سلفی را درون یک سوراخ روی مرکز لت سمت چپ قرار می‌دهد.

هواوی میت XT، علیرغم طراحی پیچیده‌اش احتمالا ضخامت منطقی را ارائه دهد. گفته شده که در حالت باز ضخامت آن در حدود 5 میلی‌متر و در حالت بسته حدود 15 میلی‌متر خواهد بود.

طراحی جزیره دوربین قاب پشتی احتمالا یک نمونه دایره‌ای شکل خواهد بود. درباره مشخصات دوربین‌های اصلی اطلاعاتی در دست نیست.

انتظار می‌رود هواوی میت XT از تراشه Kirin سری 9 استفاده کند که عملکرد و ویژگی‌های مناسبی را ارائه می‌دهد.

شایعات می‌گویند که در تاریخ ۲۰ شهریور، علاوه بر این گوشی تاشو پیشرو باید شاهد رونمایی سری Nova 13 و ساعت هوشمند جدیدی از این برند باشیم.

نظر شما چیست؟ منتظر محصولات جدید Huawei هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)