حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه جهانی ردمی نوت ۱۴ 5G با پشتیبانی از شارژر ۳۳ وات گواهی 3C را دریافت کرد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | ردمی

نسخه جهانی ردمی نوت ۱۴ 5G شیائومی موفق به دریافت گواهینامه FCC شده است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند در ماه آینده میلادی رونمایی شود. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

ردمی نوت ۱۴ 5G مانند نسل قبل از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند 

ردمی نوت ۱۴ 5G با شماره مدل 24094RAD4G در میان داده های وب‌سایت صدور گواهینامه FCC ظاهر شده است. این مدل چندی پیش در میان داده های IMEI نیز مشاهده شده بود. لیست FCC برخی از جزئیات این گوشی مانند سرعت شارژ آن را فاش می‌کند. یکی از صفحات وب‌سایت FCC نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند برای بازار آمریکای شمالی است. اما حرف G در انتهای شماره مدل، مخفف مدل جهانی است.

داده های گواهینامه FCC

نسخه جهانی ردمی نوت ۱۴ 5G به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری HyperOS 1.0 به دست کاربران خواهد رسید. این دستگاه از Wi-Fi AC، LTE، شبکه 5G NR با باند های n2،n5،n7، n26، n38، n41، n48، n66، n77 پشتیبانی می‌کند. داده های گواهینامه FCC شماره مدل شارژر Redmi Note 14 5G را نشان می‌دهد. این دستگاه دارای شارژری با شماره مدل MDY-12-EA بوده که توان ۳۳ وات داشته و دارای درگاه USB-A است. قبلاً شایعه شده بود که این گوشی آینده شیائومی از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. Redmi Note 13 5G نیز از همین سرعت شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کرد.

مشخصات مورد انتظار Redmi Note 14 5G: پسرفت به سبک شیائومی؟

شایعات منتشر شده نشان می‌دهند که Redmi Note 14 5G شیائومی می‌تواند دارای یک صفحه نمایش AMOLED با وضوح 1.5K باشد. نسل قبلی این دستگاه وضوح FullHD+ داشت. با وجود آنکه Note 13 5G از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره‌مند بود، اما گفته می‌شود که نسل آینده این دستگاه به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

احتمالاً تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Redmi Note 14 5G را بر عهده خواهد داشت. این یک تراشه میان‌رده بوده که بر اساس فرآیند ۶ نانومتری TSMC ساخته شده است.

این تراشه هشت هسته‌ای دارای ۲ هسته قدرتمند Cortex A76 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و ۶ هسته Cortex A55 با فرکانس ۲.۰ است. Redmi Note 13 5G که به مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۸۰ مجهز شده دارای حداکثر فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز است. تراشه هر دو این تلفن های هوشمند، پردازنده گرافیکی Mali-G57 MP2 دارند.

طراحی ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی فاش شد

در تست های وب‌سایت 91mobiles، تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۸۰ امتیاز AnTuTu بالاتری نسبت به مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس ثبت کرده است. اما این گوشی جدید ردمی ممکن است عملکرد متفاوتی داشته باشد.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی