حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مک مینی M4 پرو درگاه USB-A نخواهد داشت

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

مک مینی M2 دارای دو درگاه USB Type-C و دو درگاه USB-A است. اما گزارشات جدید منتشر شده نشان می‌دهند که پورت USB-A در مک مینی M4 پرو حذف خواهد شد.

مک مینی جدید تغییراتی بزرگی در طراحی خواهد داشت 

مک مینی فعلی با تراشه M2 به دو پورت USB-A و دو درگاه USB-C مجهز شده است. در حالی که مدل مجهز به تراشه M2‌ Pro دارای چهار پورت USB-C و دو درگاه USB-A است. مارک گورمن در آخرین گزارش خود ادعا می‌کند که مک مینی جدید با تراشه M4 پرو در مجموع دارای پنج پورت USB-C خواهد بود. اما این محصول هیچ درگاهی از نوع USB Type-A نخواهد داشت. سه پورت USB Type-C این دستگاه در پشت آن قرار می‌گیرد و دو درگاه در جلوی آن، مشابه مک استودیو، تعبیه خواهد بود. همچنان پورت هایی برای اترنت، HDMI و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا وجود دارند.

ماه گذشته، گورمن گزارش داد که نسل بعدی مک مینی با تراشه‌ های M4 و M4 پرو، پس از سال ۲۰۱۰، اولین تغییر بزرگ در طراحی را خواهند داشت. این دستگاه کمی بلندتر از مدل فعلی (که ۱.۴ اینچ ارتفاع دارد) خواهد بود. مک مینی M4 همچنان دارای پوسته آلومینیومی است. افرادی که بر روی این دستگاه جدید کار می‌کنند می‌گویند: «که این محصول در حقیقت یک iPad Pro در یک جعبه کوچک است.»

همان‌طور که وب‌سایت Macrumors در گزارش جدید خود اشاره می‌کند، تأمین‌کنندگان در کشور چین قرار است در اوایل ماه سپتامبر تحویل مدل های جدید مک مینی را با تراشه M4 آغاز کنند. ظاهراً در این نسل، اولین باری است که اپل قصد دارد از تراشه نسل M4 در تمامی مک های خود استفاده کند. این چیپست در MacBook Air، MacBook Pro، iMac، ‌Mac Studio و Mac Pro نیز به‌کارگرفته خواهد شد.

مک مینی M4 با طراحی کاملاً جدید به کوچکترین کامپیوتر اپل تبدیل خواهد شد

نظر شما درباره Mac mini جدید با تراشه M4 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی