حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حاشیه های نمایشگر آیفون ۱۶ پرو مکس را در مقایسه با نسل قبل ببینید

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل، رندر، شایعات

انتظار می‌رود که اپل در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور ماه) و در رویداد «It’s Glowtime» از سری آیفون ۱۶ رونمایی کند. هم‌اکنون، رندر جدیدی از آیفون ۱۶ پرو مکس منتشر شده که حاشیه های اطراف نمایشگر این گوشی هوشمند را در مقایسه با نسل قبل نشان می‌دهد.

حاشیه های نمایشگر آیفون ۱۶ پرو مکس تنها ۱.۱۵ میلی‌متر است

انتظار داریم که سری آیفون ۱۶ در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) و در رویداد It’s Glowtime، برای عرضه به بازار رونمایی شود. با وجود آنکه هنوز تا رونمایی این تلفن های هوشمند فاصله داریم، اما ماه هاست که شایعاتی درباره گوشی های آینده اپل منتشر می‌شود. چندین گزارش ادعا کرده‌اند که مدل های پرو دارای حاشیه های اطراف صفحه نمایش بسیار نازکی (حتی کمتر از گلکسی اس ۲۴) خواهند بود.

حاشیه های اطراف صفحه نمایش آیفون ۱۶ پرو مکس

گزارش جدیدی منتشر شده و رندر تازه‌ای را به اشتراک گذاشته است که حاشیه های نمایشگر آیفون ۱۶ پرو مکس را در مقایسه با نسل قبل نشان می‌دهد. این اطلاعات فاش شده جدید تأیید می‌کنند که iPhone 16 Pro Max دارای حاشیه های ۱.۱۵ میلی‌متری خواهد بود. در ماه ژوئن نیز، Digital Chat Station، این اطلاعات را به اشتراک گذاشته بود.

رندر منتشر شده، حاشیه های آیفون ۱۶ پرو مکس را در کنار آیفون ۱۵ پرو مکس به نمایش می‌گذارد. حتی اگر کمتر شدن حاشیه ها از ۱.۵۵ به ۱.۱۵ میلی‌متر زیاد به‌نظر نرسد، اما تفاوت کاملاً محسوس است. گزارش های گذشته ادعا می‌کردند که اپل می‌تواند به لطف استفاده از فناوری Border Reduction Structure این امکان را فراهم کند.

همان‌طور که Notebookcheck اشاره می‌کند، این حاشیه های نازک‌تر، باعث می‌شود تا کاربران احساس بهتری از غوطه‌وری در محتوا داشته باشند. اما به‌خاطر داشته باشید که اطلاعات مذکور به‌طور رسمی تأیید نشده‌اند و همچنان به‌عنوان یک شایعه طبقه‌بندی می‌شوند. با وجود آنکه افشاگران معتبر اطلاعات مانند Ice Universe و Digital Chat Station نیز همین موضوع را گزارش کرده‌اند، اما تا زمان اطلاع رسمی از سوی اپل نمی‌توانیم به‌طور کامل از صحت اطلاعات مذکور مطمئن باشیم. خوشبختانه زمان زیادی تا نهم سپتامبر باقی نمانده است.

رنگ تیتانیوم صحرایی آیفون ۱۶ پرو مکس اپل احتمالا به این شکل است

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی