حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی کوانتوم 5 سامسونگ رسماً معرفی شد: نسخه‌ای از Galaxy A55 با تراشه امنیتی اضافی

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ به‌تازگی نسخه فوق امن از گوشی میان‌رده Galaxy A55 خود را در کره جنوبی عرضه کرده است که گلکسی کوانتوم 5 نام دارد و دارای یک تراشه امنیتی اضافی ID Quantique (IDQ) می‌باشد. این دستگاه، در انحصار بازار کره جنوبی و شبکه اپراتور SK Telecom است، بنابراین اگر در کره جنوبی زندگی نمی‌کنید، نمی‌توانید آن را خریداری کنید.

گلکسی کوانتوم 5 سامسونگ

گلکسی کوانتوم 5 نسخه‌ای از گلکسی A55 با تراشه امنیتی رمزنگاری کوانتومی است که آن را برای مواردی مانند بانکداری آنلاین ایمن‌تر می‌کند. این گوشی با همکاری شرکت مخابراتی کره جنوبی SK Telecom ساخته شده است.

قیمت این گوشی هوشمند 618200 KRW (~ 465 دلار) بوده و در سه رنگ موجود است: آبی یخی، یاسی و دریایی. افرادی که این گوشی را تا 3 سپتامبر خریداری کنند، می‌توانند مزایای بیشتری را دریافت کنند.

گلکسی کوانتوم 5 سامسونگ

گلکسی کوانتوم 5 سامسونگ

این دستگاه از یک تراشه Quantum Random Number Generator (QRNG) به نام S2Q000 استفاده می‌کند. این تراشه برای بهبود امنیت هنگام ورود به برنامه‌های بانکی و پرداخت، فرآیند تولید اعداد تصادفی را با Samsung Knox ترکیب می‌کند.

گلکسی Quantum 5 دارای صفحه‌نمایش 6.6 اینچی Super AMOLED با وضوح فول اچ‌دی پلاس، رفرش‌ریت 120 هرتز، +HDR10 و محافظ گوریلا گلس +Victus است. این گوشی همچنین دارای حسگر اثرانگشت اپتیکال زیر نمایشگر نیز می‌باشد. این دستگاه به یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، یک دوربین پشتی اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین‌های جلو و عقب همچنین می‌توانند ویدیوهای 4K با نرخ 30 فریم‌برثانیه ضبط کنند.

Galaxy Quantum 5 از تراشه اگزینوس 1480، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. این دستگاه اندروید 14 را اجرا می‌کند و چهار به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل اندروید را دریافت خواهد کرد. انرژی موردنیاز این دستگاه توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند. این مدل همچنین دارای GPS ،5G ،Wi-Fi 6، بلوتوث 5.3، NFC و پورت USB Type-C است.

از دیگر ویژگی‌های گلکسی کوانتوم 5 می‌توان به استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب و بلندگوهای استریو اشاره کرد. این دستگاه دارای فریم آلومینیومی بوده و جلو و عقب آن از شیشه پوشانده شده است.

Yoo Chul-joon، رئیس بخش CT دستگاه هوشمند SK Telecom، بیان می‌کند: «گلکسی کوانتوم 5 جدیدترین نسخه از سری کوانتوم است که اکنون با عملکرد عالی و ویژگی‌های هوش مصنوعی، کامل بودن آن را بیشتر می‌کند. هدف ما ارائه قابلیت‌های امنیتی و هوش مصنوعی با قیمت مناسب از طریق گلکسی کوانتوم 5 است و به تلاش‌های خود ادامه می‌دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که مشتریانمان از یک تجربه ارتباطی راحت لذت می‌برند.»

نظر شما درباره گلکسی Quantum 5 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی