حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پشتیبانی از قلم در Galaxy Z Fold Special Edition سامسونگ هم ادامه دارد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به صورت سنتی، پشتیبانی از قلم یکی از شاخصه‌های محصولات پرچمدار سامسونگ است. شاید همیشه و هرروز این ویژگی به کار کاربران نیاید اما موارد کاربرد آن قابل جایگزین شدن نیست. این برند کره‌ای پشتیبانی از قلم را به گوشی‌های تاشو خود هم اضافه کرده است. با این حال درباره نسخه باریک‌تر گوشی تاشو سری Z Fold شایعه شده بود که برای کاهش ضخامت، این ویژگی حذف می‌شود. با این حال در گزارش جدیدی می‌شنویم که پشتیبانی از قلم در Galaxy Z Fold Special Edition سامسونگ هم ادامه دارد.

پشتیبانی از قلم در Galaxy Z Fold Special Edition

طبق جدیدترین گزارش، گلکسی Z Fold Special Edition که در شایعات با نام‌های Galaxy Z Fold Slim یا Galaxy Z Fold Ultra هم شناخته می‌شود، در واقع از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد.

این در تضاد با شایعه قبلی است که ادعا می کرد نسخه ویژه گلکسی زد فولد از قلم S Pen پشتیبانی نمی‌کند. البته، ما نمی توانیم صحت هیچ یک از این شایعات را تضمین کنیم و باید برای اطلاعات دقیق منتظر رونمایی محصول ماند.

قلم S Pen و گلکسی زد فولد ۵

قلم S Pen در گلکسی زد فولد ۵

همچنین، به خاطر داشته باشید که پشتیبانی از S Pen به این معنا نیست که گوشی دارای یک فضای داخلی اختصاصی برای قرار دادن قلم است، بلکه فقط می‌توانید از آن روی نمایشگر دستگاه استفاده کنید. این ویژگی در گلکسی زد فولد ۶ و چند نسل قبل‌تر از آن هم وجود دارد.

متأسفانه یک گوشی تاشو مانند این‌ها فضای داخلی کافی برای قرار دادن S Pen درون آن نیست. البته اگر بخواهد چنین اتفاقی رخ بدهد، حجم باتری و دیگر موارد داخلی کاهش پیدا می‌کند که منطقی نیست.

در گزارش‌های دیگر شنیده‌ایم که Galaxy Z Fold Special Edition دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی خواهد بود و ضخامت آن در حالت باز فقط 4.9 میلی متر و در حالت بسته 10.6 میلی متر خواهد داشت. همچنین احتمالا صفحه نمایش داخلی آن 8 اینچی و صفحه نمایش بیرونی آن 6.5 اینچ باشد.

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی با Galaxy Z Fold Special Edition به تاشوهای سامسونگ خواهد آمد

نظر شما چیست؟ از قلم سامسونگ استفاده کرده‌اید؟ فکر می‌کنید بودن یا نبودنش چقدر در خرید شما تاثیرگذار باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)