حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طعنه مجدد آنر به سامسونگ برای گوشی تاشو جدیدش!

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | آنر، برترین‌های ترنجی

آنطور که پیداست، Honor دست از سر سامسونگ بر نمی‌دارد و بسیار مفتخر به گوشی تاشو جدید خودش یعنی Magic V3 است. طعنه مجدد آنر به سامسونگ برای گوشی تاشو جدیدش، می‌تواند عنوان “کوچکترین عذرخواهی جهان” نام بگیرد، نوشته‌ای که بسیار ریز روی لولای این گوشی تاشو چاپ شده و مخاطب آن کاربران گلکسی Z Fold 6 هستند!

طعنه مجدد آنر به سامسونگ

رونمایی جهانی از Honor Magic V3 تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ و در خلال نمایشگاه IFA 2024 برلین انجام خواهد شد. این برند چینی تلاش دارد تا با یک بازاریابی تهاجمی، اصلی‌ترین رقیب خود در بازار جهانی یعنی گلکسی زد فولد ۶ را شرمنده کند و کاربران هدف آن را به سمت محصول خود جذب نماید.

 

طعنه آنر به سامسونگ: شاید یک روز به ما برسی!

 

 

آنر در آخرین طعنه خود به سامسونگ، پیامی را مستقیماً روی لولای مجیک وی 3 به عنوان «عذرخواهی» از کاربران گلکسی زد فولد 6 سامسونگ چاپ کرده است.

در یک اقدام هوشمندانه، عنوان این پیام، “کوچکترین عذرخواهی جهان از صاحبان سامسونگ روی باریک‌ترین گوشی تاشو جهان” است!

در تصویر زیر می‌توانید این پیام عذرخواهی را ببینید، با توجه به این‌که این نوشته بسیار ریز است، متن آن را اینجا می‌توانید بخوانید:

“کاربران عزیز سامسونگ گلکسی زد فولد، متاسفیم. ما می‌دانیم که شما برای خرید تلفنی که از وسط تا می شود و در جیب شما جای می گیرد، هیجان زده بودید. به شما، آینده، یک شگفتی فنی، دنیایی از چندوظیفگی و عملکرد بی حد و حصر وعده داده شده بود.

و اکنون، احتمالاً به HONOR Magic V3 جدید نگاه می‌کنید و کمی احساس می‌کنید که خیانت دیده‌اید. اندازه مهم است و ما درد شما را درک می کنیم. مانند دریافت مدال طلا و بعد از آن در مسابقه آخر شدن. دانستن اینکه یک گوشی تاشو نازک‌تر، سبک‌تر و بادوام‌تر وجود دارد، کافی است تا هر کسی انتخاب‌های خود را زیر سوال ببرد.

شما را درک می‌کنیم. شما جز اولین خریداران بودید، پیشگامی که شجاعانه وارد قلمرو ناشناخته گوشی‌های تاشو با دوام مشکوک شد. شما لایق محصول بهتری هستید در واقع شما شایسته مدال طلا هستید.”

نظر شما درباره این طعنه‌های آنر به سامسونگ چیست؟ برای آشنایی بیشتر با این ۲ محصول می توانید مشخصات آن‌ها از اینجا مرور کنید:

گلکسی زد فولد 6 سامسونگ با وزن و ضخامت کمتر و ویژگی‌های جدید Galaxy AI رسماً معرفی شد

آنر مجیک V3 با ضخامت و وزن کمتر و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ رسماً معرفی شد

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)