حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ تیتانیوم صحرایی آیفون ۱۶ پرو مکس اپل احتمالا به این شکل است

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

رنگ خاص iPhone 16 Pro Max امسال کمی بحث‌برانگیز شده است. در نام‌گذاری این اسم اختلاف وجود دارد اما آن چیزی که مشخص است، یک رنگ مشابه به قهوه‌ای یا مسی را باید شاهد باشیم. با این حال شایعات اسم Desert Titanium یا تیتانیوم صحرایی را برای آن اعلام می‌کنند. اگر می‌پرسید که برای این رنگ چه تصوری باید داشت، باید بگویم که رنگ تیتانیوم صحرایی آیفون ۱۶ پرو مکس اپل احتمالا به این شکل است.

رنگ تیتانیوم صحرایی آیفون ۱۶ پرو مکس اپل

طبق گزارش‌ها، اپل در نظر دارد آیفون 16 پرو مکس را با رنگ جدیدی به نام Desert Titanium معرفی کند. برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر این هستند که رنگ خاص آن طلایی خواهد بود، اما طبق یک ویدیوی منتشر شده این رنگ قطعا قهوه ای است نه طلایی.

رنگ خاص آیفون ۱۶ پرو مکس اپل

رنگ خاص آیفون ۱۶ پرو مکس اپل

آنچه در این تصاویر می‌بینید، به احتمال زیاد یک ماکت ساختگی بوده و دستگاه واقعی نیست. اما با این وجود، رنگ مطابق با عکس‌های قبلی است که پیش‌تر منتشر شده بود.

تمام رنگ‌های آیفون 16 پرو و ​​پرو مکس پسوند تیتانیوم خواهند داشت. ما انتظار داریم رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری حتما در لیست انتخاب کاربران باشد.

حال، سوال بزرگ این است که نام رنگ خاص اپل چه خواهد بود، زیرا شایعات به “صحرایی” یا “طلایی” اشاره دارند. ما همچنین گزارش‌هایی درباره اسم “رزگلد” داریم که مدت‌هاست اپل آن را کنار گذاشته بود.

به هر صورت ما تا رویداد ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ اپل فاصله زیادی نداریم و آن‌جا همه چیز رسما رونمایی خواهد شد. شما فکر می‌کنید که کدام رنگ این خانواده برای‌تان جذات‌تر است؟ اهل خرید رنگ خاص هستید یا رنگ متعارف می‌خرید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)