حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی با Galaxy Z Fold Special Edition به تاشوهای سامسونگ خواهد آمد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گوشی تاشو جدیدی از سوی کره‌ای‌های آبی‌پوش به زودی معرفی خواهد شد و قرار است کاستی‌های Galaxy Z Fold 6 را پوشش دهد. “دوربین” یکی از کاستی‌های سنتی خانواده گوشی‌های تاشو سامسونگ است. به نظر می‌رسد اینجا هم پیشرفتی خواهیم داشت چرا که گفته شده دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی با Galaxy Z Fold Special Edition به تاشوهای سامسونگ خواهد آمد.

دوربین اصلی Galaxy Z Fold Special Edition

سامسونگ در حال آماده‌سازی نسخه ویژه گلکسی زد فولد است که باریک‌تر از گلکسی زد فولد 6 خواهد بود. همچنین گفته شده که این محصول دوربین بهتری نسبت به فولد قبلی خواهد داشت. در راستای تایید همین موضوع Evan Blass اعلام کرد که این گوشی تاشو جدید دارای سنسور 200 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی است.

ما انتظار داریم که حسگر تصویر این دوربین ساخت خود سامسونگ و مدل ISOCELL HP9 باشد که اخیراً معرفی شده است. البته که این حسگر به خوبی ISOCELL HP2 استفاده شده در Galaxy S24 ultra نیست، اما همچنان با فناوری ادغام پیکسل Tetra-pixel می‌تواند خروجی مناسبی بدهد.

این حسگر تصویر با اندازه 1/1.4 اینچی، پیکسل های 0.56 میکرومتری را ارائه می‌کند.

گوشی جدید باید دارای نمایشگر تاشو 8 اینچی، صفحه نمایش بیرونی 6.5 اینچی و ضخامت 10.6 میلی متری در حالت تا شده باشد. ما همچنین منتظریم تا اطلاعات بیشتری در مورد تراشه، فناوری باتری و ظرفیت آن بدانیم. فعلا این اطلاعات مشخص نیست اما احتمالا تا اواسط پاییز که بخواهد معرفی شود، گزارش‌های غیررسمی آن هم منتشر می‌شود.

گوشی تاشو سامسونگ Galaxy Z Fold Special Edition با آنر Magic V3 و شیائومی Mix Fold 4 رقابت خواهد کرد، اما شایعات حاکی از آن است که این اتفاق فقط در کره و چین رخ خواهد داد. متاسفاه سامسونگ هنوز قصد ندارد این تاشو را در بازار جهانی عرضه کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید سامسونگ می‌تواند با این محصول جدید، پاسخ طعنه‌های آنر را بدهد؟!

طعنه مجدد آنر به سامسونگ برای گوشی تاشو جدیدش!

 

طعنه آنر به سامسونگ: شاید یک روز به ما برسی!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)