حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تنها آیفون ۱۷ پرو مکس حافظه رم ۱۲ گیگابایتی خواهد داشت + سیستم خنک‌کننده ارتقا‌یافته‌

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

مینگ چی کو، تحلیلگر اطلاعات، برخلاف شایعات منتشر شده در گذشته ادعا می‌کند که تنها آیفون ۱۷ پرو مکس به حافظه رم ۱۲ گیگابایتی مجهز خواهد شد. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

سایر اعضای سری آیفون ۱۷ دارای حافظه رم ۸ گیگابایتی خواهند بود 

دیروز شایعه‌ای منتشر شد که نشان می‌داد تمامی مدل های سری آیفون ۱۷ با ۱۲ گیگابایت حافظه رم به دست کاربران خواهند رسید. انتظار می‌رود که خانواده آیفون ۱۶ نیز دارای رم ۸ گیگابایتی باشند. هم‌اکنون اما مینگ چی کو، اطلاعات موجود را شفاف‌سازی می‌کند.

به‌گفته وی، تنها آیفون ۱۷ پرو مکس دارای حافظه رم ۱۲ گیگابایتی خواهد بود. در حالی که آیفون ۱۷، آیفون ۱۷ پرو و آیفون ۱۷ اسلیم درست مانند آیفون SE آینده به رم ۸ گیگابایتی مجهز می‌شوند. با در نظر گرفتن این موضوع، اپل احتمالاً قابلیت های پیشرفته هوش مصنوعی روی دستگاه را به یک نقطه فروش عمده به‌خصوص برای آیفون ۱۷ پرو مکس تبدیل می‌کند.

مدل پرو مکس همچنین دارای سیستم خنک‌کننده ارتقا‌یافته‌ای است که فناوری محفظه بخار را با صفحات گرافیتی ترکیب می‌کند. سایر اعضای سری iPhone 17 درست مانند مدل های قبلی تنها از صفحات گرافیتی برخوردار خواهند بود. همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، مدل پرو مکس در حال حاضر تقریباً حدود ۴۰ درصد از فروش آیفون ها را به خود اختصاص داده، که به این معنی است که در میان محصولات سخت‌افزاری، پیشتاز درآمد و سود اپل است. احتمالاً به همین دلیل استراتژی «حفظ بهترین مشخصات برای مدل Pro Max» همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

آیفون ۱۷ اسلیم اپل فقط ۱ دوربین اصلی خواهد داشت؟

نظر شما چیست؟ آیا تجهیز آیفون ۱۷ پرو مکس به ۱۲ گیگابایت رم، کاربران را ترغیب به خرید این تلفن هوشمند می‌کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی