حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت حذف نویز ایرپادز پرو جدید بسیار بهتر از قبل خواهد بود

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

انتظار داریم که اپل محصولات صوتی جدید را در دسته ایرپادها به زودی رونمایی کند. برخی گزارش‌ها احتمال رونمایی یک نسل جدید همراه با سری iPhone 16 و در تاریخ ۲۰ شهریور را پررنگ می‌دانند. همچنین نسل جدید ایرپادز پرو فاصله زیادی تا رونمایی ندارد. در یک گزارش غیررسمی جدید می‌شنویم که قابلیت حذف نویز ایرپادز پرو جدید بسیار بهتر از قبل خواهد بود.

بهبود قابلیت حذف نویز ایرپادز پرو جدید

طبق گزارش جدید، اپل احتمالا به زودی AirPods Pro 3 را عرضه کند. AirPods Pro 2 اواخر سال ۲۰۲۲ عرضه شده بود و قبلاً مارک گورمن از بلومبرگ حدس می زد که اپل ممکن است جانشین آن را سال 2025 عرضه کند.

شاید بپرسید نسل بعدی چه پیشرفتی دارد؟ گفته می‌شود که AirPods Pro 3 در مقایسه با AirPods Pro 2 خروجی بسیار بهتری برای ANC یا حذف نویز فعال ارائه خواهد کرد.

اپل با عرضه AirPods Pro 2 ادعای عملکرد دو برابر بهتر در مقایسه با نسل اول AirPods Pro را دارد. به این ترتیب جالب است که ببینیم AirPods Pro 3 چه میزان پیشرفت را به همراه دارد.

ایرپادز پرو ۲ اپل معرفی شد: بهبود ۲ برابری قابلیت حذف نویز

علاوه بر ویژگی بهبود یافته ANC، ایرپاد پرو جدید می‌تواند ویژگی‌های جدید پایش سلامتی را معرفی می‌کند.

مارک گورمن همچنین قبلاً حدس زده بود که اپل ممکن است برنامه‌هایی برای اضافه کردن ویژگی حذف نویز به ایرپادز ۴ (مدل غیرپرو) داشته باشد. طبیعتا کیفیت و توان حذف نویز این سری باید از جدیدترین نسل ایرپادز پرو پایین‌تر باشد اما بودنش بهتر از نبودنش است.

ایرپادز ۴ اپل در ۲ مدل عرضه خواهد شد!

انتظار می رود AirPods 4 در دو نسخه مختلف عرضه شود. شایعه شده که هر دوی آنها دارای طراحی اصلاح شده‌ای هستند که هدف آن ارائه تناسب و کیفیت صدای بهتر است. کیس شارژ نیز با پورت Type-C تجهیز می‌شود.

گفته می‌شود یکی از دو نسخه AirPods 4 به یک بلندگو در محفظه شارژ مجهز است که می تواند صدایی را برای پیدا کردن آن پخش کند.

احتمال دارد ایرپادز ۴ اپل به تراشه آنالیز صوتی Apple H2 اختصاصی این شرکت مجهز شود که انتظار می‌رود قدرت محاسباتی بالاتری داشته باشد. ممکن است استفاده از این تراشه به دلیل اضافه شدن حذف نویز باشد و همچنین باید کیفیت صدای کمی بهتر را ارائه دهد.

نظر شما چیست؟ منتظر ایرپادزهای جدید اپل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)