حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی HyperOS 2 شیائومی فاش شد: 19 مهر 1403

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، شایعات، شیائومی

شیائومی مدتی است که بر روی نسخه دوم رابط کاربری HyperOS خود کار می‌کند. Xiaomitime به‌تازگی برخی از خط کدهای این نسخه را مشاهده کرده است که نشان می‌دهد HyperOS 2 شیائومی ممکن است در تاریخ 10 اکتبر/19 مهر به‌صورت رسمی معرفی شود. همچنین گمان می‌رود در این تاریخ به‌طور همزمان شاهد رونمایی از پرچمداران سری Xiaomi 15 نیز باشیم.

تاریخ معرفی HyperOS 2 شیائومی

طبق تصویر زیر، Redmi K70 Ultra ممکن است نسخه HyperOS 2.0 OS2.0.1.0.VNNCNXM را در تاریخ 10 اکتبر 2024 دریافت کند. بنابراین نسخه دوم HyperOS می‌تواند در همین تاریخ ارائه شود.

همچنین ممکن است این شرکت دو گوشی پرچمدار نسل جدید خود یعنی شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو را در همان تاریخ معرفی کند. پیش از این شایعه شده بود که سری 15 شیائومی اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که HyperOS 2.0 را اجرا می‌کنند.

پیش از این جزئیات جالبی در مورد HyperOS 2.0 مشاهده شده است. ظاهراً این نسخه مبتنی‌بر اندروید 15 خواهد بود و به بسیاری از دستگاه‌های شیائومی، ردمی و پوکو راه پیدا می‌کند.

تاریخ معرفی HyperOS 2 شیائومی

تاریخ معرفی HyperOS 2 شیائومی

بر اساس آنچه تاکنون می‌دانیم، HyperOS 2.0 اتصال با سایر دستگاه‌های شیائومی را بهبود می‌بخشد و ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهد که می‌تواند دوربین‌های مخفی را شناسایی کند. لو ویبینگ، رئیس و مدیرکل برند ردمی، نیز پیش از این اشاره کرده بود که HyperOS 2.0 عمیقاً با LLM شیائومی ادغام شده است که احتمالاً آن را به یک رابط کاربری متمرکز بر هوش مصنوعی بهتر تبدیل می‌کند.

قابلیت‌های بهبودیافته هوش مصنوعی HyperOS 2.0 می‌تواند تشخیص صدای بهبودیافته، ویرایش عکس و ویدیوی پیشرفته و توصیه‌های شخصی‌سازی‌شده اپلیکیشن را ارائه دهد. هدف همه این‌ها این است که دستگاه‌های شیائومی بصری‌تر و کاربرپسندتر شوند.

گذشته از ویژگی‌های هوش مصنوعی ذکرشده در بالا، HyperOS 2.0 همچنین می‌تواند از هوش مصنوعی برای ارائه مدیریت هوشمند باتری، بهبود شارژ و سایر بهینه‌سازی‌ها با مشاهده رفتار کاربر استفاده کند.

علاوه‌بر ویژگی‌های هوش مصنوعی، HyperOS 2.0 دارای طراحی رابط کاربری جدید در برخی المان‌های خود است. کاربران همچنین ممکن است انتظار انیمیشن نرم‌تری نسبت‌به نسل قبلی داشته باشند که باید تجربه مولتی‌تسکینگ را بهبود بخشد. به‌عنوان بخشی از طراحی مجدد رابط کاربری، HyperOS 2.0 مدیریت اعلان‌های پیشرفته و گزینه‌های سفارشی‌سازی صفحه اصلی اضافی را معرفی می‌کند که انتظار می‌رود در بهبود تجربه کاربری مؤثر باشد.

نظر شما درباره تاریخ معرفی HyperOS 2 شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی