حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ابعاد گلکسی زد فولد Special Edition فاش شد: نمایشگر بزرگتر و ضخامت کمتر

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

روز گذشته شایعه‌ای منتشر شد مبنی‌بر اینکه دومین مدل از گوشی گلکسی زد فولد سامسونگ در سال جاری، Z Fold 6 Slim یا Z Fold 6 Ultra نام نخواهد داشت، بلکه Galaxy Z Fold Special Edition نامیده می‌شود. اکنون، افشاگر evleaks جزئیات بیشتری را در مورد گلکسی زد فولد Special Edition، به‌ویژه ابعاد آن، منتشر کرده است.

ابعاد گلکسی زد فولد Special Edition

به‌گفته ایوان بلس، Galaxy Z Fold Special Edition دارای صفحه‌نمایش 6.5 اینچی خارجی و صفحه‌نمایش 8 اینچی تاشو داخلی است. به‌علاوه، ضخامت گوشی در حالت تاشده 10.6 میلی‌متر و در حالت باز 4.9 میلی‌متر است، احتمالاً در باریک‌ترین نقطه آن.

ابعاد گلکسی زد فولد Special Edition

ابعاد گلکسی زد فولد Special Edition

به‌عنوان یادآوری، گلکسی زد فولد 6 استاندارد دارای ضخامت بسته 13.4 میلی‌متری و باز 6.1 میلی‌متر می‌باشد. گزارش‌های قبلی از منابع دیگر نیز حاکی از آن بود که Galaxy Z Fold 6 Slim در صورت تا شدن 11 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت، اما اکنون به‌نظر می‌رسد که این مقدار حتی کمتر نیز شده باشد.

در هر صورت، اگر این مشخصات فاش‌شده درست باشد، به‌اصطلاح نسخه ویژه گلکسی زد فولد باریک‌ترین گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود و می‌تواند تا حدی با گوشی‌های تاشو چینی در این زمینه رقابت کند.

نسخه Special Edition تاشوی سامسونگ هنوز رکورد جهانی را در اختیار نخواهد داشت و باریک‌ترین گوشی‌های تاشوی رقبای چینی خود شکست می‌خورد. با این وجود، به‌عنوان یک قاعده کلی، سامسونگ تمایل دارد دوام را بیش از بسیاری دیگر از تولیدکنندگان رقیب درنظر بگیرد، بنابراین شاید به‌همین‌دلیل است که به‌نظر نمی‌رسد این شرکت به توسعه باریک‌ترین دستگاه اهمیت دهد. حتی با این وجود، نسخه ویژه گلکسی زد فولد ممکن است فراتر از انتظارات قبلی صنعت باشد.

گزارش‌های دیگر می‌گویند که این گوشی مرموز سامسونگ ممکن است از بدنه‌ای از جنس تیتانیوم استفاده کند و از UPC (دوربین زیر پنل) 5 مگاپیکسلی ارتقایافته برخوردار باشد.

متأسفانه، ما هیچ خبر دیگری در مورد برنامه‌های عرضه سامسونگ برای Galaxy Z Fold Special Edition نشنیده‌ایم. همچنین تاکنون همه نشانه‌ها به عرضه محدود این دستگاه تنها در دو بازار چین و کره جنوبی اشاره کرده‌اند.

نظر شما درباره ابعاد Galaxy Z Fold Special Edition چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی