حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد Special Edition نام نهایی مدل باریک‌تر گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

تاکنون گزارش‌های متعددی در مورد توسعه نسخه باریک‌تر و سبک‌تر از Galaxy Z Fold 6 توسط سامسونگ منتشر شده است. برخی شایعات ادعا می‌کنند که این گوشی Galaxy Z Fold 6 Slim نامیده می‌شود، درحالی‌که برخی دیگر گفته‌اند که نام آن Galaxy Z Fold 6 Ultra خواهد بود. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ از هیچ‌یک از این عناوین برای گوشی تاشو رده‌بالای بعدی خود استفاده نخواهد کرد. درعوض، در گزارش جدیدی از سوی یک افشاگر قابل اعتماد، گفته می‌شود که گلکسی زد فولد Special Edition نام نهایی این گوشی تاشو خواهد بود.

گلکسی زد فولد Special Edition

به‌گفته افشاگر قابل اعتماد evleaks، سامسونگ درحال کار بر روی Galaxy Z Fold Special Edition است. با توجه به پست این افشاگر در شبکه اجتماعی X، به‌نظر می‌رسد که به‌جای نام‌های شایعه‌شده Galaxy Z Fold 6 Slim و Galaxy Z Fold 6 Ultra، نام گوشی تاشو باریک‌تر سامسونگ Special Edition باشد. گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند که این دستگاه تنها در چین و کره جنوبی عرضه می‌شود، بنابراین نام‌گذاری Special Edition برای این منظور مناسب به‌نظر می‌رسد.

گلکسی زد فولد Special Edition

گلکسی زد فولد Special Edition

گفته می‌شود که نسخه باریک‌تر گلکسی زد فولد 6 تنها 11 میلی‌متر ضخامت دارد که آن را 1.1 میلی‌متر باریک‌تر از گلکسی زد فولد 6 می‌کند که ماه گذشته عرضه شد. ظاهراً سامسونگ دیجیتایزر را از صفحه‌نمایش داخلی این دستگاه حذف کرده است، بنابراین قلم S Pen با نمایشگر آن سازگار نخواهد بود. بنابراین، رده‌بالاترین گوشی تاشو سامسونگ نمی‌تواند با ضخامت گوشی‌های تاشو چینی برابری کند.

گفته می‌شود که Galaxy Z Fold Special Edition دارای پنل پشتی تیتانیومی است. ظاهراً این گوشی دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض در پشت، یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی در صفحه‌نمایش خارجی و یک دوربین زیر نمایشگر 5 مگاپیکسلی ارتقایافته در صفحه‌نمایش داخلی خواهد بود. سامسونگ همچنین ممکن است نسبت‌تصویر نمایشگرها را تغییر دهد و از دوربین اصلی رده‌بالاتری استفاده کند، اما این موارد تاکنون تأیید نشده‌اند.

سامسونگ همچنین ممکن است نسخه ویژه گلکسی زد فولد را اواخر امسال بین ماه‌های اکتبر و دسامبر (حوالی آبان ماه) رونمایی کند و احتمالاً قیمتی بالاتر از Galaxy Z Fold 6 خواهد داشت.

نظر شما درباره گلکسی زد فولد Special Edition چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی