حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی سیستم نظارت بر سلامت TrueSense را رسماً معرفی کرد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | پزشکی و سلامت، هواوی

هواوی امروز درجریان برگزاری یک رویداد در چین، TrueSense را معرفی کرد؛ یک سیستم پیشگام که هدف آن تعیین استاندارد جدیدی در نظارت بر سلامت است. این سیستم که قرار است با نسل آینده ساعت هوشمند Watch D2 این شرکت ارائه شود، آخرین نوآوری در فناوری پوشیدنی و شامل یک تجربه مدیریت سلامت جامع است که به تمرکز جهانی رو‌به‌رشد بر سلامت و تندرستی شخصی پاسخ می‌دهد.

سیستم نظارت بر سلامت TrueSense هواوی

سیستم ادراک TruSense هواوی برای ادغام تشخیص تک‌نقطه‌ای در یک سیستم ادراک چندبعدی طراحی شده است و استاندارد جدیدی برای نظارت بر سلامت ایجاد می‌کند. این سیستم براساس شش ویژگی اصلی ساخته شده است: دقت، جامعیت، سرعت، انعطاف‌پذیری، باز بودن و توسعه‌پذیری. این ویژگی‌ها نوید ارائه یک تجربه مدیریت سلامت پیشرفته و شخصی‌‌سازی‌شده را می‌دهند.

این فناوری داده‌های حسگرهای تنفس، SpO2 (سطح اکسیژن خون)، دمای بدن، فشارخون، ضربان قلب را با یکدیگر ترکیب می‌کند. بااین‌حال، این شرکت ادعا می‌کند که این سیستم دقیق‌تر، جامع‌تر و به‌طور بهتری در اکوسیستم این شرکت استفاده می‌شود.

سیستم نظارت بر سلامت TrueSense هواوی

سیستم نظارت بر سلامت TrueSense هواوی

مجریان رسمی هواوی روی صحنه اعلام نکردند کدام مدل‌های ساعت هوشمند اولین دستگاه‌هایی هستند که با TruSense عرضه می‌شوند، اما پیش از این شنیده‌ایم که Watch D2 در ماه آینده عرضه می‌شود، بنابراین این ساعت متمرکز بر فشارخون ممکن است پیشگام در این فناوری باشد. امروز همچنین یک تیزر برای Watch GT 5 نیز منتشر شد، بنابراین به‌احتمال‌زیاد این مدل نیز فناوری مذکور را دریافت می‌کند.

ریکو ژانگ، رئیس محصولات پوشیدنی و بهداشتی هوشمند هواوی، بیان داشت که این پیشرفت سلامتی، کاربران را به‌دنبال سبک زندگی سالم‌تر سوق می‌دهد. ویژگی جدید Health Glance به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا بیش از 10 شاخص سلامت را تنها در 60 ثانیه اندازه‌گیری کنند.

این حالت شامل ارزیابی وضعیت احساسی و سطح استرس کاربر از طریق تجزیه‌و‌تحلیل پیچیده داده‌های ضربان قلب و فعالیت سیستم عصبی خودمختار است. به‌عنوان‌مثال، این سیستم می‌تواند با جمع‌آوری ۹۰ ثانیه داده‌های RRI (فاصله R-R) در هر ۱۰ دقیقه، وضعیت احساسی کاربر را تعیین کند. سپس 30 ویژگی خاص مربوط به خلق‌و‌خو، استرس و حالت عاطفی را تجزیه‌وتحلیل می‌کند و از این داده‌ها برای ارزیابی خطر اختلالات خلقی در یک دوره 14 روزه استفاده می‌کند.

سیستم TruSense فراتر از نظارت بر احساس و استرس، از سایر عملکردهای سلامتی مانند مدیریت استرس، اندازه‌گیری فشارخون، تجزیه‌وتحلیل ترکیب بدن و نظارت بر علائم فیزیکی نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین قابلیت‌های نظارت مستمر و دقیق را ارائه می‌کند و به کاربران کمک می‌کند تا مشکلات سلامتی بالقوه را زود تشخیص دهند و مداخله به‌موقع را دنبال کنند.

نظر شما درباره فناوری سلامت TrueSense هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی