حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل شارژ بی‌سیم پیکسل ۹ پرو XL توسط کاربران گزارش شد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | گوگل، مشکلات

به‌نظر می‌رسد برخی از کاربران پیکسل ۹ پرو XL با مشکل شارژ بی‌سیم مواجه شده‌اند. با ترنجی همراه باشید تا در ادامه نگاهی به جزئیات این گزارش بیندازیم.

گوگل از مشکل شارژ بی‌سیم پیکسل ۹ پرو XL آگاه است و برای رفع آن تلاش می‌کند

کاربران پیکسل ۹ پرو XL با انتشار پست هایی در وب‌سایت هایی مانند Reddit و انجمن های گوگل، از مشکل شارژ بی‌سیم گوشی خود شکایت کرده‌اند. این تلفن هوشمند جدید با مشکلات متعددی از طریق شارژر های مختلف، از جمله شارژر بی‌سیم گوگل مواجه است.

مشکل شارژ وایرلس Pixel 9 Pro XL

کاربران Reddit، انجمن های گوگل و سایر وب‌سایت ها مشکلاتی را هنگام شارژ وایرلس Pixel 9 Pro XL گزارش کرده‌اند. در حالی که همه شارژر های بی‌سیم با همه تلفن های هوشمند کار نمی‌کنند، اما به‌نظر می‌رسد این مشکل به اندازه‌ای پایدار است که باعث ایجاد جنجال شود. به‌گفته برخی از کاربران، حتی شارژر بی‌سیم خود گوگل نیز مشکلاتی در هنگام شارژ Pixel 9 Pro XL دارد.

طبق گفته یکی از کاربران Reddit، تیم پشتیبانی گوگل ظاهراً از این باگ آگاه بوده و در حال حاضر روی رفع آن کار می کند. با آنکه وجود مشکلات کوچکی در تلفن های هوشمند جدید غیرمعمول نیست، اما سری پیکسل به‌خاطر مشکلات خود بدنام شده است. به‌نظر می‌رسد که پیکسل ۹ این میراث را با عملکرد ناامیدکننده خود حفظ کرده است. این تلفن هوشمند دارای مشکلاتی در عمر باتری و همچنین مشکل تولید گرمای بیش از حد و افت پایداری پردازنده است. سری پیکسل ۸ نیز در زمان عرضه، مشکلات ناامیدکننده‌ای داشت.

پیکسل 9 پرو و پرو XL گوگل با Tensor G4، تمرکز بر هوش مصنوعی و ارتباط ماهواره‌ای رسماً معرفی شدند

در حالی که ممکن است تیم تحلیل کیفیت گوگل هنوز برخی از اشکالات فاحش را قبل از عرضه گوشی های هوشمند خود نادیده بگیرد، به نظر می‌رسد کاربران پیکسل (که معمولاً از علاقه‌مندان به دنیای فناوری هستند) بیشتر در مورد مشکلات موجود در دستگاه های خود صحبت کنند.

همان‌طور که Notebookcheck اشاره می‌کند، در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که تنها پیکسل ۹ پرو ایکس ال تحت تأثیر این باگ شارژ بی‌سیم قرار گرفته و این تلفن هوشمند نیز تنها با برخی از شارژر های وایرلس مشکل دارد.

نظر شما درباره این گوشی های هوشمند جدید گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی