حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی Realme GT7 Pro بسیار شبیه به محصولات شیائومی به نظر می‌رسد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | ریلمی، شایعات

زمانی که چیز زیادی برای از دست دادن نداشته باشید، جسورتر خواهید بود. برند Realme نوپا بوده و حتی اگر به کپی‌کردن طراحی دیگر برندها هم متهم شود، چیز خاصی را از دست نمی‌دهد. به تازگی رندر غیررسمی منتشر شده و نشان می‌دهد که طراحی Realme GT7 Pro بسیار شبیه به محصولات شیائومی به نظر می‌رسد.

طراحی Realme GT7 Pro

رندر منتسب به طراحی Realme GT7 Pro

رندر منتسب به طراحی Realme GT7 Pro

همانطور که در این رندر غیررسمی از ریلمی جی تی ۷ پرو می بینید، این طراحی بیشتر یادآور سری شیائومی ۱۴ یا حتی پوکو X6 Pro است تا Realme GT5 Pro که دارای یک جزیره دوربین دایره‌ای بسیار بزرگ و مرکزی بود.

شما می‌توانید طراحی نسل قبلی این محصول ریلمی را از خبر زیر مشاهده نمایید:

ریلمی GT 5 Pro با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سونی LYT-808 معرفی شد

پیش‌تر گزارش شده بود که این گوشی مجهز به تراشه پرچمدار سال کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد بود. این تراشه مدعی با حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی همراه می شود.

همچنین شایعه شده است که دارای باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 100 واتی است. انتظار می رود این گوشی دارای گواهی IP68 یا IP69 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب همراه باشد.

یکی از دوربین‌های پشتی، تله‌فوتوی پریسکوپی با زوم اپتیکال 3 برابری است که به حسگر تصویر سونی LYT-600 مجهز می‌شود. صفحه نمایش دارای شیشه چهار خمیده خواهد بود و پنل 1.5K آن ساخت BOE است.

این گوشی ریلمی باید جایی در نیمه دوم پاییز ۱۴۰۳ رونمایی شود. نظر شما درباره طراحی این محصول چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)