حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی ریلمی نوت ۶۰ مشخص شد: ۹ شهریور ماه

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

تاریخ رونمایی ریلمی نوت ۶۰ رسماً مشخص شد. این تلفن هوشمند در تاریخ ۳۰ آگوست (۹ شهریور ماه) معرفی خواهد شد. ماه گذشته میلادی نیز شاهد این گوشی در میان داده های بنچمارک Geekbench بودیم.

ریلمی نوت ۶۰ با دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در راه است

پیش از رونمایی، ریلمی اندونزی، جزئیات جدیدی را درباره Note 60 به اشتراک گذاشته است. این تلفن هوشمند در سه نسخه ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود.

تاریخ رونمایی ریلمی نوت ۶۰

این دستگاه به یک صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی با رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی مجهز می‌شود. احتمالاً این نمایشگر وضوح HD+ خواهد داشت. Realme Note 60 دارای دوربین اصلی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Realme UI به دست کاربران می‌رسد.

Realme Note 60

Realme Note 60

ریلمی نوت ۶۰ از استاندارد IP64 بهره‌مند بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. متاسفانه در این گوشی خبری از فناوری شارژ سریع نبوده و سرعت شارژ به ۱۰ وات (مانند نسل قبل) محدود شده است. این تلفن هوشمند به ویژگی «لمس هوشمند آب باران» مجهز شده که کاربران می‌توانند حتی با دستان خیس خود نیز با صفحه نمایش Realme Note 60 کار کنند.

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، این گوشی آینده ریلمی در رنگ های آبی و مشکی قابل تهیه خواهد بود و فروش آن هم از همان روز معرفی، آغاز می‌شود.

این گوشی ریلمی فقط ۶۵ دلار قیمت دارد: Realme Note 50

نظر شما درباره ریلمی نوت ۶۰ چیست؟ آیا تاکنون تجربه استفاده از تلفن های هوشمند ریلمی را داشته‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی