حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس ۱۳ با پشتیبانی از شارژر ۱۰۰ وات و باتری 6,000mAh در راه است

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

گمانه‌زنی ها حاکی از آن است که سری وان پلاس ایس ۵ در ماه نوامبر و در کشور چین معرفی خواهد شد. به‌نظر می‌رسد که وان پلاس ۱۳ نیز در ماه اکتبر (اوایل مهر تا اوایل آبان) به‌عنوان یکی از اولین گوشی های مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۴ رونمایی می‌شود. هم‌اکنون، افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station، پستی را در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته که جزئیات دوربین اصلی، ظرفیت باتری و سرعت شارژ این تلفن هوشمند آینده وان پلاس را نشان می‌دهد.

وان پلاس ۱۳ به دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود 

طبق گفته Digital Chat Station، دوربین اصلی وان پلاس ۱۳ به سنسور سونی LYT-808 با دیافراگم f/1.6 مجهز خواهد شد. این همان سنسور ۵۰ مگاپیکسلی به‌کارگرفته شده در وان پلاس ۱۲ است. طبق اطلاعات فاش شده در گذشته از سوی همین منبع، تلفن هوشمند آینده وان پلاس دارای دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری خواهد بود.

پست Digital Chat Station

آخرین اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که OnePlus 13 در مقایسه با نسل قبل، که دارای باتری ۵,۴۰۰ میلی‌آمپری بود، شاهد ارتقای قابل توجهی بوده است. انتظار می‌رود که این گوشی به باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شود و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی سیمی به‌همراه شارژر وایرلس ۵۰ واتی پشتیبانی کند.

علاوه بر این، گزارش شده است که OnePlus 13 به موتور O916T مجهز خواهد شد، همان موتور ویبره مورد استفاده در OnePlus 12. طبق اطلاعات فاش شده، این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی 8T LTPO OLED با چهار لبه خمیده خواهد بود. این نمایشگر دارای رزولوشن 2K بوده و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این دستگاه به سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز خواهد شد. OnePlus 13 با برخورداری از استاندارد IP68/69 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. این تلفن هوشمند به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری ColorOS 15 به دست کاربران می‌رسد.

قیمت وان پلاس ۱۳ حدوداً مشابه نسل قبل خواهد بود

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی OnePlus 13 در دست نیست. این احتمال وجود دارد که OnePlus 13R مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در ماه ژانویه (اوایل دی تا اوایل بهمن)، برای عرضه در بازار های خارج از چین رونمایی شود.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی