حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی درحال توسعه گوشی تاشو سه لا است

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

تاکنون اخبار زیادی از قصد هواوی برای توسعه یک گوشی هوشمند تاشو سه‌گانه شنیدیم که انتظار می‌رود تا یک الی دو ماه آینده به‌صورت رسمی معرفی شود. اما این برند تنها شرکتی نیست که این کار را انجام می‌دهد. یک منبع آگاه ادعا می‌کند که شیائومی نیز در مراحل پیشرفته توسعه گوشی تاشو سه لا خود قرار دارد.

گوشی تاشو سه لا شیائومی

افشاگری که این گزارش را منتشر کرده است، سابقه خوبی در این زمینه دارد، بنابراین اگرچه وی شواهد محکمی ارائه نکرده است، دلیل خوبی برای باور حرفای او داریم. این افشاگر در مرحله اول بیان می‌کند که این دستگاه جدید بخشی از سری Mix خواهد بود و ما این گوشی یا حداقل نمونه اولیه آن را در فوریه 2025 در جریان کنگره جهانی موبایل (MWC) خواهیم دید.

به شرط صحت این شایعه، انتظار داریم در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در این زمینه بشنویم.

گوشی تاشو سه لا شیائومی

گوشی تاشو سه لا هواوی

با استناد به این گزارش، هنوز بیش از شش ماه تا زمان برگزاری رویداد MWC باقی مانده، بنابراین بعید است که دستگاه جدید به‌زودی وارد بازار شود تا توجهات را از دستگاه‌های به‌تازگی معرفی‌شده Mix Flip و Mix Fold 4 پرت نکند. با نزدیک شدن به فصل تعطیلات، شیائومی مطمئناً وسوسه خواهد شد که چنین محصول هیجان‌انگیزی را به‌نمایش بگذارد.

گوشی سه تاشو هواوی دارای الگوی تاشوی Z شکل خواهد بود و مدیرعامل گروه تجاری این شرکت وعده داده که این دستگاه در ماه سپتامبر/شهریور عرضه شود. بااین‌حال باید درنظر داشت که با توجه به فرم طراحی خاص و استفاده از فناوری پیشرفته و گران‌قیمت، این مدل فقط در چین و در مقادیر محدود به‌عنوان نوعی آزمایش بتا در دسترس خواهد بود.

نظر شما درباره گوشی تاشو سه لا شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی