حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گلکسی S25 اولترا سامسونگ تغییرات طراحی این گوشی را نشان می‌دهد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات

افشاگر معروف اطلاعات، Ice Universe، رندر های جدیدی را از گلکسی S25 اولترا به اشتراک گذاشته که طراحی جلویی و کناری این تلفن هوشمند آینده سامسونگ را نشان می‌دهد.

رندر جدید گلکسی S25 اولترا سامسونگ 

طراحی جلویی گلکسی اس ۲۵ اولترا در اوایل ماه جاری میلادی از طریق رندر هایی فاش شده بود. این گوشی دارای گوشه های گردتر و حاشیه های باریک‌تری نسبت به نسل قبل است. هم‌اکنون، Ice Universe رندر های جدیدی را منتشر کرده است.

همان‌طور که در تصاویر زیر می‌بینید، انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند آینده سامسونگ دارای فریم کاملا تخت باشد. در حالی که این شرکت در چند سال گذشته تغییرات جزئی در قاب میانی ایجاد کرده بود، این رندر فاش شده حاکی از تغییراتی بزرگی در طراحی است. در صورت صحت تصویر فاش شده، Galaxy S25 Ultra می‌تواند شباهت بیشتری نسبت به گوشی های اخیر Meizu داشته باشد که دارای فریم تخت و گوشه های گردتری نسبت به Galaxy S24 Ultra هستند.

رندر گلکسی S25 اولترا

رندر Galaxy S25 Ultra

مطابق با گزارش gizmochina، دقت کنید که این رندر از سوی یک منبع غیر رسمی منتشر شده و سامسونگ هنوز زمان زیادی برای تغییر طراحی این تلفن هوشمند پرچمدار آینده خود دارد. همچنین ممکن است که اطلاعات منتشر شده نادرست باشند.

در اطلاعات قبلی فاش شده اشاره شده بود که گلکسی S25 اولترا سامسونگ به‌لطف حاشیه های باریک‌تر، دارای صفحه نمایش وسیع‌تری خواهد بود. عرض نمایشگر این گوشی برابر آیفون ۱۶ پرو مکس خواهد بود و اندازه کلی آن نیز بیشتر از نسل قبل است.

گلکسی اس ۲۵ اولترا و میزو ۲۱ پرو

نگاهی به مشخصات فاش شده Galaxy S25 Ultra

گلکسی اس ۲۵ اولترا در سه ماهه ابتدایی ۲۰۲۵ رونمایی می‌شود و نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ تامین خواهد کرد. احتمالاً این دستگاه از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP2 برای دوربین اصلی استفاده می‌کند.

این تلفن هوشمند به یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی (ارتقا از ۱۰ مگاپیکسل) با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری مجهز می‌شود. همچنین انتظار داریم که سامسونگ از سنسور 1/2.76 اینچی JN1 برای دوربین فوق‌عریض استفاده کند که آن هم وضوح ۵۰ مگاپیکسلی دارد.

ظرفیت باتری گلکسی S25 اولترا سامسونگ مشابه نسل قبل خواهد بود

همچنین گزارش شده است که دوربین تله‌فوتو پریسکوپی Galaxy S25 Ultra دارای سنسور ایزوسل 1/3 اینچی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود که باعث افزایش وضوح عکس های زوم شده می‌شود.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی