حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حافظه رم گلکسی S24 FE سامسونگ بیشتر از گلکسی S24 خواهد بود

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

ممکن است که گلکسی S24 FE سامسونگ حافظه رم ۱۲ گیگابایتی داشته باشد که بیشتر از گلکسی S24 است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

گلکسی S24 FE سامسونگ با ۱۲ گیگابایت حافظه رم در راه است 

در طی چند هفته گذشته، اطلاعات زیادی درباره Galaxy S24 FE به‌بیرون درز کرده است. برخلاف شایعات قبلی، این تلفن هوشمند آینده سامسونگ فقط دارای نسخه‌ای مجهز به تراشه اگزینوس خواهد بود. و شاهد عرضه نسخه‌ای با تراشه اسنپدراگون نیستیم. این گوشی هوشمند نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق Exynos 2400e (نسخه آندرکلاک شده اگزینوس ۲۴۰۰) تأمین می‌کند. خوشبختانه اما گلکسی S24 FE حافظه رم بیشتری نسبت به نسل قبل خواهد داشت.

گلکسی S24 FE

همان‌طور که Notebookcheck اشاره می‌کند، احتمالاً این گوشی هوشمند با ۱۲ گیگابایت حافظه رم به دست کاربران خواهد رسید تا عملکرد ویژگی های هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) را تسهیل کند. جالب اینجاست که این میزان رم بیشتر از Galaxy S24 استاندارد است. البته S24 FE فاقد سایر ویژگی ها مانند دوربین های قدرتمند و شارژ بی‌سیم خواهد بود. دقت کنید که تمام این اطلاعات جدید از سوی یک افشاگر اطلاعات در شبکه اجتماعی X منتشر شده است و شایعات قبلی اشاره‌ای به افزایش میزان حافظه رم این تلفن هوشمند پرچمدار مقرون‌به‌صرفه آینده سامسونگ نداشتند.

ممکن است که اطلاعات مذکور صحت نداشته باشند. سامسونگ همیشه به دلیل حافظه پایین رم مورد انتقاد قرار گرفته است. Galaxy S24 FE اما می‌تواند نشان‌دهنده شروع دورانی باشد که بسیاری از دستگاه ها به دلیل نیاز برنامه های مجهز به هوش مصنوعی، به ۱۲ گیگابایت حافظه رم مجهز می‌شوند. این گزارش جدید همچنین می‌توانید شایعه قبلی را تأیید کند که نشان می‌داد تمامی اعضای سری گلکسی S25 حداقل دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم خواهند بود. همچنین انتظار داریم که گلکسی S25 اولترا به حداکثر ۱۶ گیگابایت رم مجهز شود.

طراحی و رنگ‌بندی گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شد

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی