حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی تامین کننده اصلی دوربین های تله فوتو سری iPhone 16 Pro اپل باقی خواهد ماند

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

اپل یکی از برندهایی است که تقریبا هیچ کدام از قطعات محصولات را خودش نمی‌سازد. با این حال طراحی اکثر موارد مهم را به صورت داخلی انجام داده و سپس تولید را به برندهای دیگر برون‌سپاری می‌کند. در زمینه دوربین محصولاتش نیز به همین صورت عمل می‌کند. پیش‌تر LG تامین کننده دوربین تله فوتو پریسکوپی آیفون ۱۵ پرو مکس بود. گزارش جدیدی به ما می‌گوید که ال جی تامین کننده اصلی دوربین های تله فوتو سری iPhone 16 Pro اپل باقی خواهد ماند.

تامین کننده دوربین های تله فوتو سری iPhone 16 Pro اپل

طبق گزارشی که توسط رسانه کره‌ای The Elec منتشر شده، برند کره‌ای LG سفارش کامل اولین دسته از ماژول‌های تاشو زوم (همان دوربین‌های تله فوتو پریسکوپی) را دریافت کرده است. همچنین محرک OIS را با مشارکت Jahwa Electronics به این ماژول‌ها اضافه می‌کند.

اولین سفارش دوربین تله فوتو برای iPhone 16 Pro و iPhone 16 Pro Max “بیش از نیمی از کل” است و برخی گزارش‌ها ادعا می‌کنند که این مقدار حدود 70٪ از کل فروش پیش‌بینی‌شده است.

بقیه سفارش‌ها در سه ماهه چهارم سال 2024 توسط فاکسکان و Cowell ساخته خواهند شد زیرا اپل تلاش می‌کند تا میانگین هزینه را کاهش دهد.

سال گذشته LG Innotek تنها ارائه دهنده ماژول دوربین تله فوتو پریسکوپی برای iPhone 15 Pro Max بود. این گزارش می‌افزاید انتظار می‌رفت برند شارپ امسال به تامین‌کنندگان اپل بپیوندد، اما این ژاپنی از رقابت خارج شد. امسال هم آیفون ۱۶ پرو و ​​هم آیفون ۱۶ پرو مکس دوربین تتراپریسم را دریافت خواهند کرد که دارای زوم اپتیکال ۵ برابری است.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که انتخاب LG برای تامین این دوربین‌ها انتخاب خوبی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)