حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل سوختن مادربرد گوشی های پرچمدار وان پلاس در حال گسترش است

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، مشکلات، وان‌پلاس

طی سال‌های گذشته، کاربران OnePlus با مشکلات متعددی مانند انفجار شارژر یا خود باتری گوشی مواجه شده‌اند. یکی از موارد اخیر محصولات این برند نیز مشکل خط سبز نمایشگر است که در بسیاری از موارد گزارش می‌شود. ظاهراً گوشی‌های پرچمدار OnePlus با مشکل جدیدی روبرو هستند که در حال حاضر باعث از بین رفتن تعدادی از این محصولات شده است. طبق گزارش‌ها مشکل سوختن مادربرد گوشی های پرچمدار وان پلاس در حال گسترش است.

مشکل سوختن مادربرد گوشی های پرچمدار وان پلاس

مشکل جدیدی که این برند با آن مواجه شده، مادربردهای سوخته در پرچمداران قدیمی‌ش مانند OnePlus 10 Pro و OnePlus 9 Pro است. بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که موبایل‌هایشان به‌طور ناگهانی اصطلاحا “هنگ” کرده و سپس دستگاه برای همیشه خاموش شده است.

دو گزارش اخیر از هند شدت این مشکل را برجسته می‌کند:

اخیراً یکی از کاربران OnePlus توضیح داده که چطور OnePlus 10 Pro او پس از اینکه در ابتدا با مشکلات تاخیر و داغ شدن مواجه شده بود، به طور کامل خاموش شد. با وجود استفاده از روش‌های مختلف عیب‌یابی، مانند ریست فکتوری، کالیبره‌کردن باتری و نگه داشتن دکمه‌های سخت‌افزار اما گوشی او پاسخگو نبود.

مرکز خدمات وان پلاس مادربرد سوخته را گزارش داده که منجر به هزینه قابل توجه تعمیر شد. این کاربر ناامیدی و فقدان ایمان خود را به این برند، به ویژه با توجه به سابقه طولانی خود به عنوان یک مشتری وفادار OnePlus ابراز کرد.

یکی دیگر از کاربران OnePlus 10 Pro 5G پس از دانلود به‌روزرسانی نرم‌افزار، مشکلات مشابهی را گزارش کرد. گوشی اصطلاحا “هنگ” کرده، به دستورات لمسی پاسخ نداده و در نهایت شارژش متوقف شد.

مرکز خدمات مادربرد سوخته را تشخیص داد و هزینه تعمیر سنگینی را حدود معادل ۵۰۰ دلار اعلام کرد. این کاربر ناامیدی خود را ابراز کرد و خاطرنشان کرد که پیش‌تر چندین دوست را بر اساس تجربیات مثبت خود به خرید دستگاه های OnePlus تشویق کرده بوده است.

البته فقط این موارد نیستند. چندین کاربر تجربیات مشابهی را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته و نگرانی‌هایی را در مورد مشکلات سخت افزاری احتمالی ایجاد کرده‌اند.

در حالی که OnePlus هنوز این مشکل را به طور عمومی حل نکرده، تعداد فزاینده گزارش ها منجر به سوالاتی در مورد کنترل کیفیت و پشتیبانی مشتری این شرکت شده است.

هزینه های بالای تعمیر مرتبط با تعویض مادربرد بر نارضایتی کاربران افزوده است. بسیاری امیدوارند که OnePlus این مشکل را بررسی کند و راه حل هایی مانند تعمیرات رایگان، ضمانت‌های تمدید شده یا به‌روزرسانی نرم افزاری ارائه دهد. رسیدگی سریع به مشکل می تواند به حفظ اعتبار برند و اعتماد مشتری کمک کند.

نظر شما چیست؟ با مشکلات مشابه در محصولات پرچمدار وان پلاس مواجه شده‌اید؟ امیدوارم پاسخ شما خیر باشد!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)