حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات منتسب به OnePlus Ace 5 Pro لو رفت: بدنه سرامیکی

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

انتظار داریم وان پلاس از پرچمدار جدید خود یعنی OnePlus 13 جایی در نیمه دوم پاییز امسال و در چین رونمایی کند. حدس زده می‌شود که سری گوشی های هوشمند OnePlus Ace 5 ممکن است کمی بعدتر از آن و احتمالاً اواخر پاییز معرفی شوند. به تازگی مشخصات منتسب به OnePlus Ace 5 Pro لو رفته و خبر از بدنه سرامیکی می‌دهد.

مشخصات احتمالی OnePlus Ace 5 Pro

به عنوان یک دستگاه پرچمدار، انتظار می رود وان پلاس ۱۳ دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 باشد. حدس زده می‌شود که OnePlus Ace 5 Pro نیز از همین تراشه بهره ببرد. البته مدل جدید سری Ace طبق ذات این خانواده باید یک پرچمدار اقتصادی باشد.

در حالی که گزارش جدید نام گوشی را به صورت مستقیم عنوان نکرده است، گمان می‌رود که او به OnePlus Ace 5 Pro اشاره می‌کند. گفته شده که این محصول جدید وان پلاس به تراشه SM8750 مجهز خواهد شد که چیزی جز اسنپدراگون 8 نسل 4 نیست.

اطلاعات دیگر نشان می دهد که OnePlus Ace 5 Pro یک محصول با صفحه نمایش تخت BOE X2 است که رزلوشن 1.5K خواهد داشت.

در بخش بدنه ادعا می‌شود این گوشی باید به قاب پشتی شیشه‌ای یا سرامیکی مجهز شود. فریم فلزی این محصول در مرکز صاف و در لبه‌ها کمی پخ خواهد بود و زاویه دارد.

مدل پایه این خانواده یعنی OnePlus Ace 5 احتمالا با پنل 6.78 اینچی 8T LTPO با خمیدگی اندک وارد بازار خواهد شد. این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و یک باتری 6200 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 100 واتی بهره می‌برد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی‌های پرچمدار اقتصادی وان پلاس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)