حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی گوگل Pixel 9a لو رفت، همه طرف تخت

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شایعات، گوگل

سری پیکسل ۹ گوگل به صورت رسمی حدودا ۲ هفته پیش معرفی شدند. این محصولات همگی پرچمدار بودند اما ما می‌دانیم که یک عضو با پسوند a نیز باید در بین آن‌ها و بعدا معرفی شود. این محصول هر چند احتمالا همان تراشه پرچمدار را دارد اما در بخش دوربین، نمایشگر و کیفیت ساخت میان‌رده‌تر خواهد بود. به تازگی طراحی گوگل Pixel 9a لو رفته و نشان می‌دهد که همه طرف آن تخت خواهد بود.

طراحی گوگل Pixel 9a

از نمای جلو، پیکسل 9a دقیقاً شبیه به دیگر اعضای خانواده خود است که با صفحه نمایش تخت و سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی عرضه شدند. به نظر می‌رسد حاشیه‌ها ضخیم‌تر از مدل‌های پیکسل 9 و 9 پرو هستند که جای تعجب نیست، زیرا پیکسل 8a نیز حاشیه‌های ضخیم‌تری نسبت به برادران رده بالای خود دارد.

به نظر می رسد که فریم پیکسل 9a مانند پیکسل 9 مدل پایه از آلومینیوم ساخته شده و دارای همان طراحی مات هستند. اسلات سیم کارت، پورت USB-C و بلندگو همگی در پایین قرار دارند.

برای قاب پشتی پیکسل 9a شیشه انتخاب شده است. اینجا یک جزیره دوربین کوچک داریم که دوربین دوگانه را در خود جای می‌دهد. خبر خوب این‌که این جزیره خیلی برجسته نیست و تقریبا می‌توان گفت همسطح بدنه محسوب می‌شود. فلاش LED اما خارج از این بخش است.

گزارش جدید نشان می‌دهد که Pixel 9a اواخر سال جاری و در چهار رنگ از جمله مشکی (تصویر بالا) و نقره‌ای در دسترس خواهد بود. انتظار می رود این دستگاه با تراشه جدید Tensor G4 گوگل عرضه شود.

نظر شما درباره طراحی احتمالی پیکسل 9a چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)