حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ۱۵ اولترا زودتر از موعد با دوربین تله‌فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی معرفی خواهد شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

طبق گزارش های جدید، شیائومی ۱۵ اولترا زودتر از آنچه که انتظار می‌رفت رونمایی خواهد شد. هم‌اکنون، جزئیاتی درباره سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی دوربین تله‌فوتو این تلفن هوشمند به بیرون درز کرده است.

شیائومی ۱۵ اولترا با دوربین تله‌فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی اوایل زمستان رونمایی خواهد شد

تنها ۶ ماه از رونمایی شیائومی ۱۴ اولترا می‌گذرد. با این وجود گمانه‌زنی‌ های زیادی در مورد جانشین آن وجود دارد. طبق گزارش های جدیدی که منتشر شده برنامه‌ای برای معرفی شیائومی ۱۵ اولترا در کنار شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو وجود ندارد. انتظار می‌رود که مدل های استاندارد و پرو اولین تلفن های هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۴ باشند که در پاییز امسال رونمایی خواهند شد. البته رونمایی Xiaomi 15 Ultra نیز، فاصله چندان زیادی با این دو گوشی نخواهد داشت.

دوربین شیائومی ۱۴ اولترا

Xiaomi 14 Ultra

گفته می‌شود که تلفن هوشمند Ultra آینده شیائومی در ژانویه ۲۰۲۵ رونمایی خواهد شد تا سری گلکسی S25 سامسونگ را به چالش بکشد. همچنین شایعه شده است که شیائومی ۱۵ اولترا یک «گوشی دوربین‌محور» خواهد بود. به‌عنوان مثال، این دستگاه مجهز به قابلیت به نام «فیلم‌برداری کنسرت» است که باعث افزایش کیفیت ویدئو های ضبط شده در زوم ۳۰ برابری می‌شود.

همان‌طور که Notebookcheck اشاره کرده است، پیش‌بینی می‌شود که شیائومی این ویژگی فیلم‌برداری را با یک دوربین تله‌فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی (دارای سنسور 1/1.4 اینچی) تکمیل کند. گفته می‌شود که دوربین تله‌فوتو این تلفن هوشمند قادر به زوم اپتیکال ۴ برابری (نه ۸-۷ برابر) خواهد بود. Xiaomi 15 Ultra به سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. ممکن است که این دستگاه در تاریخ ۲۹ ژانویه (۹ بهمن ۱۴۰۳) و در جشن سال نوی چینی رونمایی شود.

شیائومی ۱۵ اولترا با قاب های پشتی چرمی، سرامیکی و فایبرگلاس در دست توسعه است

نظر شما درباره این گوشی پرچمدار آینده شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی