حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو دو تست مقاومت خاص آنر Magic V3 را تماشا کنید: تاشوی سخت جان؟!

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | آنر، برترین‌های ترنجی، تست، مقاومت

حقیقت این است که برند چینی Honor توانسته با نسل جدید گوشی تاشو خود، رکوردهای مختلفی را در بحث ظرافت و وزن این دسته محصولات به نام خود ثبت کند. آنر مجیک وی ۳ را می‌توان باریک‌ترین گوشی تاشو حال حاضر دانست که حتی در حالت بسته تفاوت خاصی با یک گوشی عادی ندارد. عرضه جهانی این محصول نزدیک است و کمپین‌های تبلیغاتی آنر کاملا تهاجمی شده‌اند. ابتدا طعنه آنر به سامسونگ را شاهد بودیم و حالا آن‌ها می‌خواهند بگویند اگر گوشی تاشو ما ظریف و سبک است، این مترادف با ضعیف بودن آن نیست. در همین راستا ویدئو دو تست مقاومت خاص آنر Magic V3 منتشر شده که جالب توجه هم هست.

تست مقاومت خاص آنر Magic V3

تمام رنگ های آنر Magic V3

تمام رنگ های آنر Magic V3

آنر مجیک V3 با طراحی خاص و در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود. در تصویر بالا شما تمام رنگ های این گوشی تاشو پرچمدار آنر را می‌توانید ببینید.

با این حال در ویدئوهای زیر قرار نیست که خیلی آن را این‌طور اتوکشیده و مرتبط تماشا کنید! بیاید به تماشای ویدئوهای تست مقاومت Honor Magic V3 بنشینیم:

در این ویدئو شما تست ماشین لباس شویی گوشی تاشو آنر Magic V3 را خواهید دید! تستی که در آن این گوشی تاشو ظریف را درون یک ماشین لباس‌شویی خودکار قرار داده تا مقاومت در برابر، ضربه و شوک بررسی شود.

همانطور که در این ویدئو دیدید، طبیعتا فریم فلزی دور دستگاه به دلیل برخوردهای مکرر به بدنه فلزی ماشین لباسشویی خراش برداشته اما نمایشگرهای داخلی و خارجی سالم هستند. همچنین نفوذ آب به این گوشی تاشو صورت نگرفته و مشکلی در عملکردش وجود ندارد.

در ویدئو بعد بخشی از لولای آنر Magic V3 تست می‌شود. این لولا از جنس ماده‌ای به اسم “سوپر استیل” بوده که توسط این شرکت توسعه داده شده است.

بیاید ببینیم مقاومت فلز استفاده شده در لولا این گوشی تاشو پرچمدار آنر چقدر است؟

همانطور که دیدید، مقاومت بالای این قطعه فلزی می‌تواند تحت فشار قرار بگیرد و حتی سنگ زیرین را خرد کند!

نظر شما درباره مقاومت آنر مجیک V3 چیست؟ فکر می‌کنید که این گوشی تاشو چینی می‌تواند کابوس گلکسی زد فولد ۶ باشد؟ نماینده چینی‌ها سبک‌تر، باریک‌تر و باتری بسیار بزرگتری دارد اما نماینده کره‌ای‌ها آپدیت نرم افزاری طولانی‌تر، ویژگی‌های هوش‌مصنوعی متعدد و پیشرفته و لولای مناسب برای اکثر زوایا دارد.

 

آنر مجیک V3 با ضخامت و وزن کمتر و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ رسماً معرفی شد

گلکسی زد فولد 6 سامسونگ با وزن و ضخامت کمتر و ویژگی‌های جدید Galaxy AI رسماً معرفی شد

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)