حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات سخت افزاری آنر مجیک ۷ پرو لو رفت

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

انتظار داریم که سری گوشی‌های پرچمدار Honor حدودا نیمه دوم پاییز ۱۴۰۳ معرفی شوند. این محصولات در خانواده Honor Magic 7 رونمایی خواهند شد. اگر به این سری محصولات علاقه دارید، گزارش جالبی برای شما داریم که در ان مشخصات سخت افزاری آنر مجیک ۷ پرو لو رفته است.

آنر مجیک ۷ پرو

به مانند سری Magic 6، سری Magic 7 آینده ممکن است شامل این ۴ مدل باشد:

  1. ۱- Magic 7
  2. ۲- Magic 7 Pro
  3. ۳- Magic 7 Ultimate
  4. ۴- Magic 7 RSR Porsche Design

در میان این مدل‌ها، شایعات به طور مداوم جزئیات مربوط به Magic 7 Pro را ارائه می کنند. اخیراً منبعی از چین یک رندر غیررسمی برای نمایش طراحی قاب پشتی گوشی ارائه کرده بود. حالا اما برخی از مشخصات منتسب به این محصول گزارش شده است.

آنر مجیک ۷ پرو احتمالا دارای صفحه نمایش 6.82 اینچی به رزلوشن 2K و از نوع OLED دولایه با چهارلبه خمیده و رفرش‌ریت 120 هرتز خواهد بود. این صفحه نمایش همچنین می تواند فناوری 8T LTPO را ارائه کند و برای دوام بیشتر با شیشه Kunlun نسل بعدی محافظت شود.

انتظار می‌رود این گوشی دارای تراشه پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 4، همراه با حافظه داخلی UFS 4.0 و حافظه رم LPDDR5X باشد.

برای مجموعه دوربین اصلی سه گانه روی قاب پشتی، احتمالا آنر مجیک ۷ پرو دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با حسگر تصویر OmniVision OV50H را ارائه نماید. یک دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض در کنار آن قرار می‌گیرد و برای دوربین سوم یک دوربین پریسکوپی داریم که یا با حسگر 50 مگاپیکسلی Sony IMX882 و یا حسگر 200 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL HP3 همراه می‌شود.

در بخش جلو یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص عمق سه بعدی باید حضور داشته باشد.

باتری بزرگ ۵۸۰۰ میلی‌آمپری با شارژر ۱۰۰ وات برای Magic 7 Pro

آنر Magic 7 Pro ممکن است به یک باتری 5800 میلی آمپر ساعتی مجهز شود که از فناوری نسل سوم باتری Qinghai Lake استفاده می کند. انتظار می‌رود که از شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی‌سیم 66 واتی پشتیبانی کند.

از دیگر ویژگی‌ها می توان به گواهی IP68 یا IP69، حسگر اثر انگشت اولتراسونیک و همچنین محافظت از چشم بهبود یافته 3.0 Honor اشاره کرد.

احتمال پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای و تراشه C1+ RF، تراشه کاهش مصرف انرژی E1 و ویبره محور X نیز وجود دارد.

نظر شما چیست؟ منتظر پرچمدار جدید آنر هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)